• Bedrift
    Gjerdrum kommune
  • Søknadsfrist
    27.01.2022
  • Sted:
    GJERDRUM
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    VIKEN
  • Arbeidssted:
    GJERDRUM
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4326391
  • Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune

Er du fremtidsretta, raus, entusiastisk og modig? Da er du sykepleieren vi trenger.

Gjerdrum kommune

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Kun en halvtimes kjøring fra Oslo finner du intime og flotte Gjerdrum sykehjem. Gjerdrum er nær byen, midt mellom Oslo og Gardermoen. Vi har et levende lokalmiljø, og er en kommune i vekst. Mange innbyggerne jobber i Oslo, og ser på byens tilbud som en naturlig del av livet her. Det gir Gjerdrum eventyrblandingen av natur og kultur, modernitet og tradisjon. Som en kommune i vekst, satses det på et sykehjem som er i utvikling og ser fremover. Vi ble sertifisert til Livsgledehjem i oktober 2021. Gjerdrum sykehjem er en del av virksomhet for helse, mestring og omsorg. Sykehjemmet har 35 plasser fordelt på 1 korttidsavdeling og 2 langtidsavdelinger. Vi jobber også med prosjekt Heltidskultur hvor vi ser på langvakter hver 4 helg, definerte sykepleier oppgaver, buffer bemanning hver dag. 
Vi trenger en 100% sykepleier i fast stilling dag/kveld/hver 3 helg, en 70% sykepleier fast natt, samt at en av våre medarbeidere skal i foreldrepermisjon og vi søker derfor etter sykepleier i 100% vikariat dag/kveld/hver 3 helg.

Arbeidsoppgaver:

  • Utføre direkte pleie og omsorg til sykehjemmets beboere
  • Sørge for at sykepleiefaglige oppgaver gis i tråd med med lovens krav til faglig forsvarlighet
  • Legemiddelhåndtering og administrering
  • Ivareta pårørende
  • Vurdere behov og planlegge pleie og omsorgstilbudet i samarbeid med beboer, pårørende, tilsynslege, kollega og ledelse
  • Være en aktiv bidragsyter til Livsgledearbeidet
  • Dokumentere og rapportere i henhold til avdelingens retningslinjer og prosedyrer
  • Veilede kollegaer og bidra til faglig utvikling i avdelingen
  • Bidra til god informasjonsflyt

Kvalifikasjoner:

  • Offentlig godkjent sykepleier
  • Gode norskkunnskaper (skriftlig og muntlig)
  • Erfaring fra lignende arbeid er ønskelig

Personlige egenskaper:

Vi søker etter deg som:

  • Er omsorgsfull og har mennesket i fokus
  • Er faglig sterk og er trygg i rollen som sykepleier
  • Er positiv og løsningsorientert
  • Evner å arbeide systematisk
  • Har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Varierte og spennende arbeidsoppgaver
  • Muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Gode pensjonsordninger
  • Lønn i forhold til tariff

Gyldig politiattest må fremvises før tiltredelse.

Kopier av attester og vitnemål må lastes opp digitalt med søknaden. Gjerdrum kommune praktiserer
meroffentlighet ved tilsettinger. Dersom det etter kommunens vurdering ikke foreligger særskilt grunn for
bli unntatt offentlighet, vil søknaden bli offentliggjort. Søkeren blir informert og får mulighet til eventuelt å
trekke sin søknad før offentliggjøring, jf. offentleglova § 25.

 
  • Bedrift
    Gjerdrum kommune
  • Søknadsfrist
    27.01.2022
  • Sted:
    GJERDRUM
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    VIKEN
  • Arbeidssted:
    GJERDRUM
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4326391
  • Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune