Bedrift
Nord-Odal kommuneSøknadsfrist
02.05.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2120, SAGSTUA
NORD-ODAL
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3681211Se her for andre jobber fra Nord-Odal kommune
- Oppdatert 30.03.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Nord-Odal kommune
Enhetsleder Solheim sykehjem
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Nord-Odal kommune er på jakt etter motiverte medarbeidere med variert og bred kompetanse. Vi kan tilby et mangfold av yrker og arbeidsplasser, spennende utviklingsmuligheter og et godt faglig og sosialt arbeidsmiljø. Kommunen er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsgrad eller kulturell bakgrunn.
Nord-Odal kommune har ledig stilling som enhetsleder i 100% stilling ved Solheim sykehjem. Solheim sykehjem er spesielt tilrettelagt for personer med demens, med 17 plasser fordelt på 2 avdelinger, det er 21 årsverk tilknyttet enheten. Enhetsleder har ansvar for drift og utvikling av enheten. Solheim sykehjem er en veldrevet enhet med fokus på fagområdet og utvikling av tjenesten.
Arbeidsoppgaver:
- Enhetsleder er en del av helse- og omsorgsetatens ledergruppe og rapporterer til etatsleder
- Enhetsleder har ansvar for personalledelse, økonomistyring og fagutvikling.
- Lede og videreutvikle den faglige tjenesten i avdelingen i samarbeid med øvrig fagpersonell
- Gi opplæring og veiledning til de ansatte
- Samarbeid med pårørende
- Påse at oppgaver videredelegert til enhetsleder utføres i samsvar med lover, forskrifter og retningslinjer
- Samarbeide med de andre enhetslederne i etaten og på tvers av de ulike sektorer i kommunen
- Holde etatsleder orientert om saker av betydning for avdelingens virksomhet og faglige utvikling
Kvalifikasjoner:
- Autorisert sykepleier
- Fordel lederutdanning
- Må ha ledererfaring
- Ønskelig med arbeidserfaring innen demensomsorg
- God økonomiforståelse
- God muntlig og skriftlig framstillingsevne
Personlige egenskaper:
- Evne til å arbeide selvstendig og har god gjennomføringsevne
- Evne til å prioritere
- Beslutningsdyktig
- Evne til målrettet, systematisk og metodisk arbeid
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Evne til å ta initiativ og vise fleksibilitet
- Evne til å skape engasjement og motivere
Vi tilbyr:
- En spennende og utfordrende stilling som er i kontinuerlig utvikling
- En velfungerende ledergruppe
- Lønn og arbeidsvilkår som samsvarer med gjeldende lov, forskrift og avtaler
- Bedriftshelsetjeneste
- Pensjonsordning i KLP
Annet
Vi henstiller søkere om å skrive søknadsbrev og CV direkte i søkeportalen og ikke legge disse som vedlegg. Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn til unntak, vil søkerlisten bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd. Dersom attester og vitnemål ikke legges ved den elektroniske søknaden, ber vi om at disse tas med til et eventuelt intervju.
Nord-Odal kommune ønsker å gjenspeile befolkningen for øvrig og være en mangfoldig organisasjon. Kvalifiserte kandidater uansett alder, kjønn, etnisitet oppfordres til å søke.
Bedrift
Nord-Odal kommuneSøknadsfrist
02.05.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2120, SAGSTUA
NORD-ODAL
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3681211Se her for andre jobber fra Nord-Odal kommune
- Oppdatert 30.03.2021