Detaljer

  • Bedrift
    Stor-Elvdal kommune
  • Søknadsfrist
    03.08.2020
  • Sted:
    KOPPANG
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    INNLANDET
  • Arbeidssted:
    KOPPANG
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    2987203
  • Se her for andre jobber fra Stor-Elvdal kommune

Enhetsleder

Fast 100 % stilling som enhetsleder NAV med Stor-Elvdal kommune som arbeidsgiver. Blir en del av kommunens og NAV stat sine ledergrupper.

NAV stat skal være delaktig i utvelgelsen og her er kort om deres virkeområde: 

NAV (arbeids- og velferdsforvaltningen) leverer arbeids- og velferdstjenester til Norges befolkning og har 19 000 medarbeidere fordelt over hele landet. NAV skal gi mennesker muligheter, og vårt hovedmål er å få flere i arbeid. Vi ser etter deg med pågangsmot og engasjement som ønsker meningsfulle og varierte arbeidsoppgaver.

NAV er en inkluderende arbeidsplass som er preget av mangfold. Vi ønsker at alle kvalifiserte kandidater søker jobb hos oss. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. I lys av inkluderingsdugnaden oppfordrer vi personer med nedsatt funksjonsevne og/eller "hull i CV" om å søke jobb hos oss. De er en verdifull arbeidskraftressurs som NAV trenger. Søkere som tilkjennegir at de har nedsatt funksjonsevne eller hull i CV-en, gjøres oppmerksom på at denne opplysningen kan bli brukt til statistikkformål ifb. regjeringens inkluderingsdugnad dersom vedkommende blir ansatt.

Arbeidsoppgaver
  • Faglig og administrativ ledelse av enhetens samlede virksomhet
  • Budsjett- og økonomiansvar
  • Forbedrings- og endringsarbeid
  • Bidra til utvikling av medarbeiderne og bidra til et godt arbeidsmiljø
  • Rapportere til sektorleder i Stor-Elvdal kommune og direktør i NAV Innlandet. Inngå i organisasjonenes ledergrupper
  • Saksbehandling, veiledning og oppfølging av brukere, arbeidsgivere m.m.

Kvalifikasjoner
  • Fullført utdannelse tilsvarende minimum bachelor. Relevant utdanning og/eller ledererfaring kan kompensere for utdanningskravet
  • Lederegenskaper i tråd med Nav og kommunens verdier og lederkrav
  • Kjennskap til offentlig forvaltning og forståelse for arbeids- og velferdspolitikken
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne og motivert for bruk av digitale løsninger
  • Digitale ferdigheter
  • Førerkort klasse B
Personlige egenskaper
  • Evne til å motivere og dyktiggjøre medarbeiderne
  • Gode analytiske og strategiske evner
  • Tydelig, åpen, inkluderende og en utviklingsorientert lederstil
  • Beslutningsdyktig med god gjennomføringsevne
  • Gode samarbeidsevner og raushet

 

De personlige egenskapene vil bli tillagt stor vekt ved ansettelse.

Vi tilbyr
  • En spennende og utfordrende jobb i et utviklende kompetansemiljø
  • Varierte arbeidsoppgaver
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Lønn etter avtale
  • Fordelaktig pensjonsordning og gode forsikringsvilkår
  • Hjelp til anskaffelse av bolig