• Bedrift
    Nome kommune
  • Søknadsfrist
    29.01.2019
  • Stillingsfunksjon
    Lederstilling
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Bachelor
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    3830, ULEFOSS
    NOME
    Norge
  • Andre arbeidssteder
    Nome
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    1148910
  • Se her for andre jobber fra Nome kommune
  • Oppdatert 08.01.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nome kommune

EIENDOMSSJEF NOME KOMMUNE

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon


Kort om stillingen
Vi har ledig 100% stilling som eiendomssjef.

Beskrivelse av arbeidsstedet
Etat for Samfunnsutvikling er organisert med fire avdelinger: Eiendom, kommunalteknikk, kultur-fritid og folkehelse og
arealforvaltning.
I eiendomsavdelingen er det 12 vaktmestere/håndverkere og 20 renholdere pluss stabsfunksjon.  
Eiendomsavdelingen har ansvar for utbygging, drift, forvaltning og vedlikehold av kommunens bygg og eiendommer.
Kommunen har en bygningsmasse på ca. 75 000 m2. Nome kommune har i tillegg to boligstiftelser og Nome
Investeringsselskap som har sitt virke innenfor utvikling av næringseiendommer i kommunen.

Ansvarsområder
Eiendomssjefen er ansvarlig leder for eiendomsavdelingen og har et helhetlig ansvar for drift og utvikling innenfor egen
virksomhet for områdene renhold, vaktmestertjenester, håndverkertjenester, Enøk og ventilasjon, eiendommen
Dagsrud, kommunale utleieboliger, formålsbygg og park - og friområder.

Det er et mål at eiendomssjefen skal jobbe for;

  • en best mulig tjenesteproduksjon
  • god brukertilfredshet
  • høy medarbeidertilfredshet
  • et godt omdømme  
  • utvikling av eget ansvarsområde og egne medarbeidere

Arbeidsoppgaver
Planlegge, gjennomføre og kvalitetssikre effektiv drift/vedlikehold
Kontinuerlig ajourhold og gjennomføring av vedlikeholdsplaner for bygninger og tilhørende anlegg
Personalansvar
Budsjett og regnskapsrapportering
Ivareta myndighetskrav og pålegg innenfor ansvarsområdet
Saksbehandling og iverksettelse av politiske vedtak innen fagområdet
Byggherrerollen ved utbygging i kommunal regi
Kvalitetsutvikling, kvalitetssikring og internkontroll innenfor ansvarsområdet

Kvalifikasjoner
Du må ha høyere utdannelse, minimum en bachelor grad, med erfaring fra en eller flere av fagområdene.
Relevant arbeidserfaring kan i særskilte tilfeller kompensere for krav til høyere utdanning.
Du bør ha en bred arbeidserfaring og utdanning/erfaring i personalledelse.
Må ha førerkort.

Vår nye eiendomssjef har også gjerne disse egenskapene;

  • Evne til å spre arbeidsglede
  • God helhetsforståelse
  • Gode samarbeidsegenskaper
  • En tydelig leder som evner å oppnå resultater gjennom sine ansatte
  • Evne til å styre etter mål og politiske vedtak
  • Høyt fokus på internkontroll
  • Utviklingsorientert og nytenkende
  • God muntlig og skriftlig formidlingsevne

Vi kan tilby

  • Gode pensjonsordninger
  • Trivelig og uformelt arbeidsmiljø
  • Utfordrende stilling i en organisasjon i endring
  • Konkurransedyktig lønn etter avtale

Annet
Vilkår for stillingen følger av lov og avtaler som gjelder til enhver tid. Kopi av vitnemål og attester leveres i forbindelse
med intervjuet.

Offentliggjøring
Søkere kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å bli unntatt for offentlighet. Dersom ønsket ikke
etterkommes, vil søkeren bli varslet om dette. (Offentleglova § 25).

Slik søker du
Vi anbefaler å ha skrevet søknadsteksten i et tekstbehandlingssystem før du starter søkeprosessen. Da kan du lime
(kopiere) inn teksten i søknaden.

Når du begynner å registrere søknaden må du ferdigstille, det er ikke mulig å mellomlagre søknaden.

Søk på den aktuelle stillingen ved å klikke på "linken" og gjennomfør de 5 hovedpunktene før du sender søknaden ved
hjelp av det siste punktet.

Hvis du har huket av for at du vil ha dokumenter og annen kommunikasjon tilsendt elektronisk, vil du få en epost med
kvittering om at søknaden er mottatt.


Søknadsfrist: 29.01.2019
Utlyst dato: 08.01.2019
Vårref 547

Kontaktperson
Eva Rismo, Etatssjef for samfunnsutvikling, tlf: 35946320, mobil: 91719054, eva.rismo@nome.kommune.no


 

  • Bedrift
    Nome kommune
  • Søknadsfrist
    29.01.2019
  • Stillingsfunksjon
    Lederstilling
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Bachelor
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    3830, ULEFOSS
    NOME
    Norge
  • Andre arbeidssteder
    Nome
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    1148910
  • Se her for andre jobber fra Nome kommune
  • Oppdatert 08.01.2019