Detaljer

  • Bedrift
    Skatteetaten
  • Søknadsfrist
    12.11.2019
  • Sted:
    BODØ
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    NORDLAND
  • Arbeidssted:
    BODØ
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    2204114
  • Se her for andre jobber fra Skatteetaten

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Eiendomsseksjonen søker medarbeider innen facility services, tjenestested Bodø

Seksjon Eiendom, er en av fire seksjoner i avdelingen Administrative Tjenester. Eiendom er ansvarlig for alle Skatteetatens 61 eiendommer. Seksjonen har 74 ansatte og er organisert i to faggrupper: Eiendomsforvaltning som har ansvar for leieavtalene - oppfølging av gårdeiere, og tre eiendomsgrupper som har ansvaret for drift av kontorene, de stedlige servicetjenestene og for håndtering og feilretting av IT/AV utstyr. Vår oppgave er å bygge opp under kjerneproduksjonen, og bidra til at ansatte i etaten har en god arbeidsplass å være på.

Seksjonen har ambisjoner om å ytterligere forbedre sine tjenester og vi er ute etter deg som har en genuin serviceholdning og et sterkt ønske om å lykkes. Som medarbeider hos oss vil du ha utstrakt kundekontakt og du må trives med å være i tilbyderrollen. Sammen med dyktige kollegaer skal du betjene ansatte og konsulenter på kontoret, samt at du også bistår med servicetjenester på kontorer hvor seksjonen ikke har en fast stedlig tilstedeværelse. Det må påregnes noe reising, spesielt i forbindelse med flyttinger, nyetableringer og avvikling av kontorer. Det stilles store krav til høy service, kvalitet og effektivitet i oppgaveløsningen. Kontinuerlig forbedring er vår arbeids- og ledelsesform, og vi har ambisjon om å være anerkjent som blant de beste innen våre tjenesteområder i offentlig sektor.

Arbeidsoppgaver
  • veiledning og feilretting på personlig og felles arbeidsplassutstyr – herunder også IT og AV utstyr
  • husdrift og lettere vaktmesteroppgaver som avfallshåndtering, varemottak, flyttinger osv.
  • oppgaver innen fysisk sikkerhet og brannvern
  • bidra til kontinuerlig forbedring av rutiner og prosesser
  • bestilling av varer og tjenester samt oppfølging av leverandører
  • aktivt bidra i arbeidet med flyttinger, avvikling av gamle kontorer og etablere nye kontor
  • være proaktiv i samarbeidet med andre interne og eksterne leverandører som også leverer varer og tjenester til kjernevirksomheten
  • andre oppgaver som faller naturlig inn i ansvarsområdet til seksjonen
Kvalifikasjoner
  • relevant utdanning på minimum videregående nivå 
  • erfaring fra veiledning og feilretting av IT og AV- utstyr
  • fordel med erfaring fra drift av Lenel sikkerhetssystem
  • erfaring fra eiendomsdrift
  • god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
  • erfaring fra servicevirksomhet og/eller kunderettet arbeid
  • førerkort klasse B
  • fordel å kunne håndtere MS Office
Personlige egenskaper
  • normalt god fysikk
  • strukturert og kan håndtere mange "baller i lufta" samtidig.
  • kan arbeide selvstendig og i team
  • løsnings- og serviceorientert – fleksibel og i forkant
  • må trives i tilbyderrollen
  • forbedringsorientert

 Personlige egenskaper vil tillegges vekt

Vi tilbyr
  • kompetanseutvikling
  • fleksitid og betalt overtid
  • trening i arbeidstiden
  • en raus personalpolitikk
  • medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger

 Noe reisevirksomhet må påregnes 

 

Stillingen lønnes som Førstekonsulent (1408), lønnstrinn 45 – 55 fra kr. 414 600 – 488 000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.  

Arbeid utenfor ordinær arbeidstid (0800 - 1545) må påregnes i perioder.
     
Tiltredelsestidspunkt etter avtale.
 
Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.  



 
Generelt:

Vi vil at Skatteetatens arbeidsstyrke i størst mulig grad skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et personalpolitisk mål å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning samt å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn og nedsatt funksjonsevne. Vi oppfordrer spesielt personer med innvandrerbakgrunn og/eller nedsatt funksjonsevne til å søke. Som IA-bedrift vil vi legge arbeidsforholdene til rette.
Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknadskjema. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, men du vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.
Det gjelder spesielle regler for adgangen til å inneha bistillinger, bierverv og/eller næringsinteresser for ansatte i Skatteetaten.