• Bedrift
    Gjerdrum kommune
  • Søknadsfrist
    16.12.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2022, GJERDRUM
    GJERDRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3309236
  • Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune
  • Oppdatert 01.12.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Gjerdrum kommune

Eiendomsforvalter

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du Gjerdrum kommunes neste Eiendomsforvalter? Vi trenger ett nytt initiativrikt medlem på laget da en medarbeider går av med pensjon.
Eiendomsforvalter har det overordnede ansvaret for drift og utvikling av Gjerdrum kommunes eiendomsmasse. Stillingen er plassert i Virksomhet tekniske tjenester og sitter til daglig på Herredshuset i Ask sentrum. Stillingen har stor grad av selvstendighet.

Arbeidsoppgaver
  • Forvaltning, drift og vedlikehold (FDV) av kommunale bygninger og boliger.
  • Ansvarlig for utarbeidelse og oppfølging av Hovedplan Eiendom.
  • Utarbeide vedlikeholdsplaner.
  • Beregne utleiepriser for kommunale eiendommer/boliger. 
  • Identifisere nødvendige tiltak ved inn- og utflytting av kommunale boliger.  
  • Veiledning/rådgivning innenfor fagområdet.  
  • Planlegging, bestilling og oppfølging av drift, vedlikehold, rehabilitering og tildelte prosjekter.  
  • Utarbeide konkurransegrunnlag for anbud.  
  • Prosjektledelse/byggeledelse av mindre byggeoppdrag.  
  • Kontakt med vaktmestere og driftsledere.  
  • Budsjettansvar for tildelt portefølje.  
  • Saksbehandling innenfor fagområdet.  
  • Drifte Sentrale Drift-styringsanlegg, energioppfølgingssystem, inkl. rapportering.  
  • Registrere og oppdatere teknisk dokumentasjon FDV-verktøy.  
  • Oppfølging av myndighetskrav.  
  • Gjennomføre Internkontroll og rutineutvikling 
  • Avtaleforvaltning av kontrakt for renholdstjenester.  
  • Bidra til digitalisering innenfor eiendomsforvaltningen.  
  • Bidra til utvikling og etterlevelse av kommunens HMS-håndbok.   
  • Eiendomsvirksomheten jobber som et team og Eiendomsforvalter forventes ved behov å bidra til å løse alle virksomhetens oppgaver.
Kvalifikasjoner
  • Det ønskes minimum 3-årig utdannelse på høyskole- eller universitetsnivå som er relevant for utførelsen av stillingenes arbeidsoppgaver, for eksempel bygningsingeniør.
  • For kandidater med særlig relevant bakgrunn kan kravet om formell utdanning fravikes.
  • Gode skriftlige og muntlige norskkunnskaper.

Det er ønskelig med erfaring fra:

  • Kommunal/offentlig og/eller privat eiendomsforvaltning.
  • Gjennomføring av offentlige anskaffelser
  • Forvaltning av kontrakter.
  • Prosjektledelse/Byggeledelse
Personlige egenskaper

Ønskede egenskaper som vektlegges ved rekruttering til stillingen er blant annet:

  • God evne til selvstendig arbeid.
  • IKT kompetanse og systemforståelse.
  • God formidlingsevne skriftlig og muntlig.
  • Du er strukturert og beslutningsdyktig.  
  • Du har gode analytiske evner og strategisk blikk. 
  • Du samarbeider godt med rådgivere, entreprenører, leverandører, interne brukere og offentlig myndighet. 
  • Personlig egnethet tillegges stor vekt.
Vi tilbyr
  • Lønn etter avtale.  
  • Mulighet til å bidra til spennende og utfordrende oppgaver.
  • Hyggelig, uformell arbeidsplass med dyktige og entusiastiske kolleger.  
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger. 
 

  • Bedrift
    Gjerdrum kommune
  • Søknadsfrist
    16.12.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2022, GJERDRUM
    GJERDRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3309236
  • Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune
  • Oppdatert 01.12.2020