Ledig stilling

Larvik kommune

Driftskoordinator

Offentlig forvaltning

Virksomheten Eiendom søker nå en driftskoordinator i avdeling Forvaltning, drift og vedlikehold. Det er 29 personer i denne avdelingen, og vi ønsker nå å få deg med på laget!

Eiendom er organisert i tjenesteområdet Eiendom og Teknisk drift. Virksomheten består av avdelingene, bolig, renhold, forvaltning- drift og vedlikehold samt prosjekt. Larvik Kommune eier ca. 240 000 m2 og leier ca. 22 000 kvm med formålsbygg. I tillegg forvalter, drifter og vedlikeholder man en større portefølje bestående av 1100 boliger.
Avdelingen vi søker driftskoordinator til, forvalter, drifter og vedlikeholder skoler, barnehager, helsebygg, idrettsbygg, kulturminne bygg og administrasjonsbygg. Avdelingen har også teknisk fagansvar og ansvar for energieffektivisering, og driftskoordinator rapporterer til avdelingsleder.

Kvalifikasjoner:

  • Du har teknisk fagskole, fagbrev som byggdrifter eller annet relevant fagbrev.
  • Du har bygnings faglig interesse og forståelse for drift og forvaltning av eiendom
  • Erfaring med bruk av FDV-systemer er en fordel
  • Du har økonomisk og administrativ forståelse
  • Du har gode kommunikasjonsevner på norsk, skriftlig og muntlig
  • Du har førerkort minimum klasse B, ønskelig med BE

Personlige egenskaper:

  • Du er strukturert og handlekraftig
  • Du er positiv, serviceinnstilt og har gode samarbeidsevner
  • Du er selvstendig med god gjennomføringsevne og handler på eget initiativ

Personlige egenskaper vektlegges.

Vi tilbyr:

  • Vi er glade i å samarbeide og er kolleger som støtter hverandre
  • Vi deler kunnskap og gjør hverandre gode
  • Vi føler oss trygge til å uttrykke meninger og ideer
  • Vi har et inkluderende arbeidsmiljø, vi respekterer hverandre
  • Lønn etter avtale
  • God pensjons- og forsikringsordning i KLP
  • Fleksibel arbeidstid
  • Gode velferdsordninger, blant annet hytte- og kunstforening, bedriftsidrettslag og rabatt på treningssentre

    Viktig å vite før du starter hos oss
    Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger avtaler, reglementer og lover.

    Mangfold er en styrke
    Larvik kommune ser mangfold som en styrke. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.

    Kan bli ført opp på offentlig søkerliste
    Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.

    Vise frem politiattest
    Før du tiltrer må du legge frem politiattest uten merknader som har betydning for arbeidsforholdet.

    Hvordan søke
    Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.

    Hvorfor skal du velge Larvik kommune?
    Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjert (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.

    En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!