• Bedrift
    Rendalen kommune
  • Søknadsfrist
    15.11.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2484, RENDALEN
    RENDALEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3225455
  • Se her for andre jobber fra Rendalen kommune
  • Oppdatert 11.11.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Rendalen kommune

Digitaliseringskoordinator - 100% fast stilling

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Om stillingen
Vi har ledig stilling som digitaliseringskoordinator i 100% fast stilling. Stillingen er todelt og inngår i teamet til økonomiavdelingen. Arbeidsoppgavene vil være fordelt innenfor kommunens digitaliseringsarbeid samt økonomifunksjonen.

Vi ser etter deg som ønsker nye utfordringer, har pågangsmot og engasjement, og er genuint opptatt å være med på å videreutvikle kommunens tjenester og å sikre økonomisk bærekraft.

Ansvarsområde/oppgaver:
• Realisere og gjennomføre digitaliseringsstrategien i kommunen
• Koordinere og følge opp digitaliseringsprosjekter i kommunen
• Bidra i arbeid med utvikling av arbeidsprosesser og rutiner
• Forberede og planlegge opplæring /eLæring
• Arbeidsoppgaver innenfor økonomifunksjonen
• Bidra til å forbedre prosesser og grensesnitt i organisasjonen
• Du skal være en pådriver for utviklingen av digitale løsninger for innbyggere og ansatte
• Koordinering av prosesser, samt bidragsyter i forbedringsprosesser
• Andre oppgaver må påregnes etter behov og endringer 

Kvalifikasjoner:
• Høyere relevant utdanning innenfor økonomisk- administrative fag på bachelornivå. Annen relevant utdanning kan bli vurdert.
• Fortrinnsvis erfaring fra kommunal- eller offentlig sektor, med kjennskap til relevant lovverk innen kommunal/offentlig forvaltning
• God IKT- kompetanse
• Erfaring og kompetanse knyttet til prosjektarbeid og/eller ledelse
• Initiativrik, tilpasningsdyktig og høy grad av gjennomføringsevne
• Endringsvillig med interesse for utvikling
• Personlige egenskaper vil bli særskilt vektlagt

Personlige egenskaper:
• Du er nøyaktig, effektiv og strukturert
• Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
• Du er serviceinnstilt, initiativrik og løsningsorientert
• Du har evne til å arbeide systematisk, effektivt, se helhet i en kompleks organisasjon og samtidig være selvstendig

Vi kan tilby:
• Et godt og spennende fagmiljø med varierte arbeidsoppgaver
• Et positivt, trivelig og til tider hektisk arbeidsmiljø
• Opplæring og veiledning
• Lønn etter avtale
• Gode pensjons- og forsikringsvilkår
• Gode utviklings- og videreutdanningsmuligheter
• God barnehagedekning, gode skoler med gode resultater
• Flott natur med gode friluftsmuligheter både sommer og vinter

Rendalen kommune har som hovedregel at stillingssøkere skal være offentlige, jf Offentlighetsloven § 25. Dersom navnet ikke ønskes offentliggjort må dette begrunnes.

 

  • Bedrift
    Rendalen kommune
  • Søknadsfrist
    15.11.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2484, RENDALEN
    RENDALEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3225455
  • Se her for andre jobber fra Rendalen kommune
  • Oppdatert 11.11.2020