Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nes Næringsselskap AS

DAGLIG LEDER – NES NÆRINGSSELSKAP AS

Næringsmegling

Vil du være med å utvikle Nes kommune som et attraktivt sted for næringsetableringer?

Nes næringsselskap AS ble vedtatt etablert av formannskapet i Nes Kommune i juni 2023, og har som formål å drive næringsutvikling på vegne av Nes kommune.

Vi søker deg som kan synliggjøre Nes kommune som et attraktivt sted for næringsetableringer.

Arbeidsoppgaver:

  • Generelle eiendoms- og forvaltningsoppgaver
  • Være ansvarlig for utleie og leietakere på eiendommene, forhandle og inngå leieavtaler, samt oppfølging av disse
  • Økonomisk oppfølging av eiendommene
  • Utarbeide strategiske planer for eiendommene i samråd med styret
  • Drive verdiutviklende forvaltning av porteføljen
  • Representere selskapet utad
  • Lede eventuelle prosjekter for leietakertilpasning og mindre vedlikeholdsprosjekter fra A til Å
  • Forvalte avtaler med eventuelle eksterne vaktmestere
  • Planlegging og bestilling av vedlikeholdsarbeid
  • Utarbeide og følge opp budsjett, fremdriftsplaner og rapportering
  • Ansvarlig for salgsprosessen ved salg av eiendommer i porteføljen

For å lykkes i rollen tror vi at du:

  • Har meget god kjennskap til, og nettverk i, næringslivet i regionen
  • Har evne til å etablere gode relasjoner med leietakere og samarbeidspartnere
  • Har erfaring med drift og forvaltning av næringseiendom
  • Er oppsøkende når det gjelder initiativ som er verdiskapende for eiendommene, og har gjennomføringskraft til å utføre disse
  • Er en som følger med på trender og utvikling innen næringsutvikling og eiendom, og benytter kunnskapen i det konkrete utviklingsarbeidet
  • Er en som har stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne, og som kan inspirere og engasjere rundt utvikling og retning for næringsutvikling i Nes
  • Har høyere utdanning, fortrinnsvis innen økonomi, administrasjon og ledelse (bachelorgrad). Personlig egnethet og erfaring er prioritert, og relevant erfaring kan veie opp for manglende utdanning

Vi kan tilby:

  • En spennende rolle i et nyopprettet selskap som det er mulig å forme
  • En hverdag med fleksibilitet og autonomi
  • Fleksibel arbeidsplass/arbeidstid

Vi ser frem til å motta din søknad og CV snarest og innen 19. november.

Spørsmål kan rettes til våre samarbeidspartnere i Navigio:

Monica Odden Myklebust på monica.myklebust@navigio.no / telefon +47 92 41 87 08

eller Heidi Sletnes Naume på heidi.naume@navigio.no / telefon +47 454 75 919.