Daglig leder MyCar Billingstad

Link International Norge AS

Konsulenter - Personal og -utvikling

Er du en dyktig leder, selger og forhandler med ambisjoner?

Ønsker du å bli med på utviklingen av flaggskipet i bruktbilkjeden MyCar?

Kan du bidra til å skape Norges ledende bruktbilkjede?

Da vil vi svært gjerne høre fra deg.

MyCar er Norges nye bruktbilkjede, og vi er allerede på plass med bruktbilforretninger i Stavanger og Bergen. Nå etablerer vi vår tredje og største lokasjon på Billingstad, utenfor Oslo. Vi trenger deg for å bygge opp, lede og utvikle den! I tillegg til salg av brukte biler vil det også etableres et toppmoderne mekanisk verksted i forretningen.

Bli med på vår reise

MyCar skal være representert i de største og viktigste metropolene i Norge og etter hvert Norden. Billingstad er neste lokasjon ut i vår ambisiøse etableringsplan.

Som Norges første og eneste bruktbilkjede skal vi tilby våre kunder et omfattende varelager av nyere brukte biler. Alltid levert med gode garantiordninger og en veldokumentert historikk. Solid produkt- og fagkompetanse levert gjennom høy servicegrad, skal gjøre MyCar til et naturlig førstevalg ved kjøp av bruktbil. 

Dette blir dine primære arbeidsoppgaver:

  • Budsjett-, resultat- og personalansvar.
  • Utarbeidelse og oppnåelse av forretningens planer og målsettinger.
  • Optimalisere butikkens bruktbillager og sikre raske og effektive prosesser.
  • Lokalt innkjøpsansvar for brukte biler og dynamisk prising av bruktbillager.
  • Planlegge og gjennomføre ukentlige salgsmøter og individuelle resultatsikringssamtaler med selgere.
  • Samarbeid med kjedens øvrige bruktbilforretninger og støttefunksjoner.
  • Bygge og utvikle rett kompetanse i salgskorpset med vekt på kunden og digitale kjøpsprosesser.
  • Støtte og bistå salgsavdelingen i salgsarbeidet.
  • Reklamasjonsbehandling.

Vi ønsker at du har:

  • Utdanning innen salg/markedsføring og økonomi.
  • Dokumenterte resultater innen salg og salgsledelse.
  • Erfaring og interesser for bil/bruktbil.
  • Gode datakunnskaper på brukernivå og erfaring med Office 365.
  • Erfaring med bruk av CRM.
  • Gode, dokumenterte forhandlingsferdigheter.
  • God fremstillingsevne på norsk både skriftlig og muntlig.

For å lykkes i stillingen ser vi for oss at du:

  • Er innovativ med ønske om å utvikle en vinnerkultur.
  • Er entusiastisk, serviceinnstilt og løsningsorientert med høy arbeidskapasitet.
  • Liker struktur og har fokus på detaljer.
  • Verdsetter både positive og negative tilbakemeldinger fra kollegaer og kunder.
  • Er en leder med evne til å gi konstruktive tilbakemeldinger – positive som negative. 
  • Involverer dine medarbeidere i lokale og nasjonale planer og mål.
  • Har teft for forretninger og økonomisk forståelse.
  • Lytter til og hensyntar de ansattes ønsker og ideer.
  • Har evne til å ta beslutninger og stå for dem.

Ingen kan alt, men alle kan lære.

Derfor bør du søke stillingen til tross for at du ikke innfrir alle ovennevnte punkter. Dersom du er nysgjerrig og lærevillig, vil du utvikle deg sammen med oss. Men noen ting tar vi som en selvfølge. Du vet at for å lykkes som leder og leverandør må du evne å bygge et positivt miljø med en vinnerkultur preget av godt humør, inkludering og takhøyde.

I MyCar vil du lære mye, og vi har sentrale ressurser i MyCar Group som vil støtte deg innenfor områdene økonomi, administrasjon, markedsføring og IT. Stillingen rapporterer til kjededirektør MyCar.

Vi tilbyr:

  • En spennende stilling i et solid selskap med omfattende vekstambisjoner.
  • Et positivt miljø med høy kompetanse og lidenskap for bil.
  • Mulighet til å forme egen arbeidsplass og egne arbeidsoppgaver.
  • Konkurransedyktig, resultatbasert lønn med gode forsikrings- og pensjonsordninger.
  • Firmabil – selvfølgelig!
  • Gode utviklingsmuligheter i konsernet.
 
Effektiv rekruttering på 1-2-3
  • Attraktiv bedriftsprofilering
  • Målrettet jobbannonse
  • Ta godt imot kandidaten
Les mer på Karriere for bedrifter Legg ut jobbannonse