• Bedrift
    Varner-gruppen
  • Søknadsfrist
    18.06.2021
  • Stillingsfunksjon
    Annet (økonomi, konsept, HR, marked)
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Varehandel Detaljist
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    , Slependen
    BÆRUM
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3868164
  • Se her for andre jobber fra Varner-gruppen
  • Oppdatert 15.06.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Varner-gruppen

Customer Support Specialist

Varehandel Detaljist

Vi ser etter en kommersiell og businessorientert Customer Support Specialist som skal jobbe strategisk med 1. linje kundeservice og operativt med 2. linje kundeservice.

Varner er en fremoverlent arbeidsplass hvor høyt tempo og raske endringer er en del av vår hverdag. Gode samarbeidsevner, en fleksibel holdning og evne til å tilpasse seg endring er avgjørende. Her vil du jobbe i team der vi tar frem det beste hos hverandre for sammen å nå de råeste resultatene. Kundeservice jobber med alle våre konsepter og har et tett samarbeid og overordnet ansvar for hvordan vår eksterne samarbeidspartner på 1. linje kundeservice imøtekommer våre kunder.

I rollen som Customer Support Specialist skal du:

  • optimalisere, koordinere og sikre god drift av Varners 1. linje kundeservice som utføres fra kundeservicesenteret i Örebro
  • være Varners 2. linje kundeservice der du alltid gjør nødvendige undersøkelser, tar lønnsomme beslutninger og sikrer at vårt kundeservicesenter raskt gir kundene grunngitte og gode tilbakemeldinger
  • avdekke forbedringspotensialer/friksjon ved å analysere rapporter fra kundeservicesenteret
  • sikre at Varner alltid opptrer innenfor GDPR-retningslinjer og rapportere eventuelle avvik i vårt internkontrollsystem

Vi tror du:

  • har erfaring fra tilsvarende oppgaver og brenner for salg og gode resultater
  • er en relasjonsbygger og god på å kommunisere skriftlig og muntlig med å formidle komplekse problemstillinger og framlegge disse på en tydelig og god måte, samt sørge for gode og tydelige tilbakemeldinger
  • er nysgjerrig, alltid søkende etter lønnsomme muligheter og med et ønske om å forbedre og optimalisere
  • er selvgående, ansvarsbevisst og kan ta egne beslutninger samtidig som du liker å være en del av et større Retail-team
  • er ryddig, strukturert og har god tallforståelse
  • er strategisk, analytisk og har god kjennskap til Office-programmer
  • har god teknisk forståelse og kommer raskt inn i nye systemer og oppgaver
  • er fleksibel og tilpasningsdyktig i et miljø med høyt tempo som krever raske leveranser
  • er interessert i klær og mote
  • har erfaring med ticketssytemer

Det er en fordel hvis du også har:

  • erfaring fra et operasjonelt kundesenter - kanskje som teamleder?
  • erfaring med ticketssystemer, chattefunksjoner og bruk av self-service tjenester
  • interesse for bruk av ny teknologi innenfor fagfeltet
  • kjennskap til innhold i relevant lovgivning (avtaleloven, kjøpsloven, forbrukerkjøpsloven, angrerettsloven, GDPR m.v.)

Hos oss får du en spennende arbeidsplass der du får ansvar fra første dag. Er du en teamplayer, liker å prestere og kan vise til gode resultater er forutsetningene gode for en karriere i Varner. I denne stillingen er vi fleksible på arbeidssted, vi har kontorer både på Slependen, rett utenfor Oslo, men også i Vänersborg, Stockholm og Göteborg. Noe reisevirksomhet må medregnes.

Passer beskrivelsen deg? Da synes vi du skal sende oss en søknad.

Vi gleder oss til å høre fra deg!

 

  • Bedrift
    Varner-gruppen
  • Søknadsfrist
    18.06.2021
  • Stillingsfunksjon
    Annet (økonomi, konsept, HR, marked)
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Varehandel Detaljist
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    , Slependen
    BÆRUM
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3868164
  • Se her for andre jobber fra Varner-gruppen
  • Oppdatert 15.06.2021