Bedrift
24SevenOffice ASSøknadsfrist
22.09.2023Stillingsfunksjon
KundeserviceHeltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Data - programvare og -utviklingUtdanningskrav
BachelorArbeidserfaring
1-2 årØnsket Språk
NorskAdresse
0256, OSLO
OSLO
NorgeAndre arbeidssteder
Skien, NotoddenAntall stillinger
1Kompetanseområder
- kundeservice
- Lønn
- Regnskap
- Økonomi
karriere-kode
5249803Se her for andre jobber fra 24SevenOffice AS
- Oppdatert 21.08.2023
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
24SevenOffice AS
Customer Success Agent Payroll
Data - programvare og -utvikling
Vil du bli vår go-to ekspert innen lønn for verdifulle kunder, partnere og kolleger i vår internasjonale organisasjon? Brenner du for å skape kunderelasjoner i verdensklasse og har lyst til å komme inn i et selskap som satser på din utvikling? Vi søker en fremoverlent medarbeider til vårt dyktige Customer Service-team!
Som Customer Success Agent Payroll vil du bli en del av et dynamisk, innovativt og sosialt arbeidsmiljø der du får muligheten til å bidra, påvirke og ta eierskap over ditt ansvarsområde som inkluderer, men ikke begrenses til å:
- Bistå med lønnshenvendelser fra nøkkelkunder og -partnere i våre kanaler. Dette vil inkludere både faglige spørsmål og spørsmål knyttet til vårt lønnssystem.
- Sørge for høy kvalitet i arbeidet med å gi kunden den beste løsningen knyttet til bruken av 24SevenOffice Lønn.
- Jobbe tett med automatisering/Machine Learning/AI. Vi implementerer dette løpende i måten vi jobber på for å effektivisere arbeidsprosessen.
- Bidra til fornøyde kunder og kundeopplevelser i verdensklasse gjennom strålende kundebehandling og oppfølging av deres henvendelser og spørsmål.
- Bidra til at våre kunder lykkes med våre løsninger
- Samarbeide tett internt med teamet og resten av organisasjonen for å gi kunden en god og effektiv oppfølging.
Du får muligheten til å komme inn i et fremoverlent selskap i sterk vekst, med et produkt i stadig utvikling. Vi tilbyr komplekse løsninger som styrker våre kunder for fremtiden, derfor er det alltid noe nytt å lære seg og ingen dag er lik. Du vil dermed få spennende muligheter til å utvikle deg både personlig og faglig, hvor du blant annet kan fordype deg i spesifikke områder som reise og utlegg (HR) og fravær. Du får også ta fullt eierskap over ditt ansvarsområde og målene du setter deg sammen med teamleder.
Vi søker deg som:
- Har relevante fagkunnskaper innen lønn og/eller kjennskap til lønnssystemer.
- Har høyere utdannelse og kan vise til gode akademiske resultater. Det er en fordel, men ikke et krav at graden din er satt sammen av økonomiske fag med spesialisering i lønn. Relevant erfaring kan kompensere for mangel på relevant høyere utdannelse.
- Er teknisk engasjert, har god IT-forståelse og er ivrig på å tilegne deg attraktiv erfaring for fremtiden.
- Behersker norsk, både muntlig og skriftlig, samt er komfortabel med å bruke engelsk i jobbsammenheng.
Vi vet at personlige egenskaper er meget viktig for å lykkes og trives i din nye rolle hos oss. Vi ser etter deg som har et service-mindset og kommuniserer godt for å skape de beste kundeopplevelsene. Det er viktig at du er nøyaktig og jobber hardt for å levere høy kvalitet. Du er nysgjerrig og ønsker å ta del i vår ambisjon om å skape en banebrytende kundereise. Du er en naturlig lagspiller som er god til å tilpasse deg ulike personer og situasjoner, samt at du får energi av å jobbe med mennesker. Dine evner og motivasjon til å løse utfordringer og finne gode løsninger for kunden er sentralt for å lykkes.
Vi gleder oss til å høre fra deg!
Du søker ved å laste opp CV, vitnemål med karakterkort og motivasjonstekst. Du hører fra oss fortløpende etter søknadsfristen.
Om 24SevenOffice:
Vi er 24SevenOffice - et internasjonalt, fremoverlent og ende-til-ende tech-selskap som gjør det mulig for de ti-tusenvis av kundene våre å jobbe smidigere, smartere og å nå sine vekstmål. Vårt produkt samler alle selskap sine kjernevirksomheter i ett og samme system, med regnskap, betaling og fintech, økonomistyring, HR og lønn, purring og inkasso, produksjon og logistikk og mye mye mer. Vårt produkt, sammen med våre folk, har siden 1997 styrket kunder verden over for fremtiden. Vi jobber dedikert og iherdig for å levere et produkt og kundeopplevelser i verdensklasse.
Vi er utrolig stolte av alle våre kunder og partnere, som vi vokser sammen med og hjelper å realisere sitt fulle potensiale. På kundelisten har vi blant annet HSB i Sverige, som har automatisert sitt fakturamottak med AI, og Pfizer i USA, som benytter selskapets løsninger for lager- og produksjonsstyring på tvers av Nord-Amerika. I tillegg til våre løsninger innen økonomi og administrasjon, tilbyr 24SevenOffice også integrasjoner med andre populære verktøy og plattformer. Dette gir kundene våre muligheten til å enkelt integrere sine løsninger med andre verktøy de allerede bruker i sitt daglige arbeid. 24SevenOffice jobber aktivt og målrettet for å redusere vårt klimaavtrykk og bidra til en bærekraftig utvikling.
Nå skal vi vokse videre i verden, sammen med flere superstjerner med passion for teknologi, forretningsutvikling og lagspill. Er du den som skal ta oss til nye høyder? I så fall: Velkommen til 24SevenOffice - Velkommen hjem!
Bedrift
24SevenOffice ASSøknadsfrist
22.09.2023Stillingsfunksjon
KundeserviceHeltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Data - programvare og -utviklingUtdanningskrav
BachelorArbeidserfaring
1-2 årØnsket Språk
NorskAdresse
0256, OSLO
OSLO
NorgeAndre arbeidssteder
Skien, NotoddenAntall stillinger
1Kompetanseområder
- kundeservice
- Lønn
- Regnskap
- Økonomi
karriere-kode
5249803Se her for andre jobber fra 24SevenOffice AS
- Oppdatert 21.08.2023