Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Hansa Borg Bryggerier AS Intern Rekruttering

Er du strukturert, kommersielt anlagt og glad i tall? Vi søker en Commercial Coordinator!

Commercial Coordinator

Drikkevareindustri

Om stillingen

I rollen som Commercial Coordinator får du ansvaret for våre prisprosesser og sikrer at prisendringer implementeres sømløst i systemene. Du sørger også for at produktinformasjon – inkludert nylanseringer - er registrert og ligger korrekt i EPD-basen.
Du blir du en del av et dynamisk og engasjert team som jobber målrettet for å optimalisere hele verdikjeden – fra lansering til produktene er ute i butikk.
Stillingen rapporterer til Head of Category Management and Commercial IT, og vil ha kontorsted på Lysaker.


I rollen som Commercial Coordinator vil du

  • Ha overordnet ansvar for prisprosesser – fra kommersielt innspill til teknisk implementering i SAP
  • Sikre oppsett og vedlikehold av listepriser
  • Administrere rabatter og handelsbetingelser i våre systemer
  • Kontrollere og følge opp priser, prisavvik og rabatter
  • Ha ansvaret for kommersiell koordinering ved lansering av nye produkter
  • Være hovedkontakt for Tradesolution og ansvarlig for produktregistrering i EPD-basen


For å lykkes i rollen ser vi gjerne at du har

  • Bachelor i økonomi/administrasjon eller lignende. Lang og relevant arbeidserfaring kan veie opp for utdanningskravet.
  • 3–5 års dokumentert erfaring med administrativt arbeid, gjerne fra relevant bransje
  • Erfaring i SAP eller andre ERP-systemer, samt kjennskap til Power BI
  • Svært gode kunnskaper i bruk av Office-pakken, spesielt Excel
  • Meget gode språkkunnskaper (skriftlig og muntlig) i norsk og engelsk, samt sterk formidlingsevne


Hvem er du?

Vi ser etter deg som er detaljorientert, strukturert og trives med systemarbeid. Du har god tallforståelse, jobber systematisk og har erfaring med både interne og eksterne samarbeidspartnere. Med bransjekunnskap og en samarbeidsvillig holdning bidrar du til gode prosesser og resultater. Du håndterer tidsfrister godt, liker å jobbe på tvers av avdelinger og fungerer som et sentralt kontaktpunkt i organisasjonen. Rollen innebærer å sikre korrekt prising og bidra til en effektiv lanseringsprosess – fra A til Å.

Vi ser for oss at du har erfaring fra prising, controlling, masterdata eller lignende – med god teknisk innsikt og forståelse for ERP-systemer. Du trives med ansvar, struktur og er trygg i dialog med både interne og eksterne samarbeidspartnere.


Har du spørsmål til stillingen?

Ta kontakt med Michael Leyk, direktør Off-trade på telefon 46424855.