Bedrift
Garuda Oslo ASSøknadsfrist
31.10.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Rekruttering og bemanningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0250, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
4133156Se her for andre jobber fra Garuda Oslo AS
- Oppdatert 01.11.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Garuda Oslo AS
Chief Operating Officer
Rekruttering og bemanning
Onsagers er i vekst og skal ansette en Chief Operating Officer (COO) som skal lede administrasjonsavdelingen med tjenester og infrastruktur som understøtter selskapets avdelinger innen juss og teknologi. Administrasjonen består av IT-drift (HW og infrastruktur), kontordrift, HR og internkommunikasjon, marked (web-sider og SoMe, markedskommunikasjon samt støtte til markedsføring og salg). Stillingen rapporterer til CEO.
COO vil inngå i ledergruppen sammen med CEO, avdelingsledere for selskapets forretningsenheter samt CFO og CDO.
Onsagers er underveis i en digital transformasjon som bl.a. innebærer omlegging av arbeidsprosesser og kommunikasjon med kunder og ansatte til digitale flater. Dette medfører behov for endringer i selskapets infrastruktur og støttefunksjoner som administrasjonsavdelingen naturlig vil være med å utvikle og drifte. Arbeidet vil skje i nært samarbeid med selskapets forretningsenheter og øvrige funksjoner.
Arbeidsoppgaver:
- Daglig ledelse av administrasjonsavdelingen
- Daglig drift av selskapets administrative funksjoner
- Deltakelse i ledergruppen
- Profesjonalisere driften i administrasjonsavdelingen
- Strukturere og strømlinjeforme arbeidsprosesser i avdelingen
- Digitalisering og videreutvikling av arbeidsprosesser, koordinert med selskapets øvrige arbeid på området
- Lede prosjekter i administrasjonsavdelingen
- Sørge for samhandling i fellesfunksjoner slik at disse effektivt støtter opp under forretningsdriften
Kvalifikasjoner:
- Høyere relevant utdannelse på BSc- eller MSc-nivå
- Solid ledererfaring og gjerne erfaring fra en konsulentorganisasjon
- Erfaring med å utvikle strategi og planarbeid, samt oppfølging av dette
- Erfaring med å understøtte forretningsdrift og supportere en organisasjon for å nå sine mål
- Erfaring med digitalisering og effektivisering av arbeidsprosesser
- Erfaring med endringsprosesser
- Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
Personlige egenskaper:
- Meget gode samarbeidsegenskaper
- Gjennomføringsevne og ansvarsfølelse
- Selvstendig og beslutningsdyktig
- God til å kommunisere på alle nivåer i organisasjonen
- Klar og tydelig fremtoning med erfaring
- Ha et godt overblikk og evne til å se sammenhenger
- Åpen og søkende, ha et ønske om å få til forbedringer
- Analytisk og med evne til å tenke langsiktig
- Systematisk og strukturert
- God forretningsforståelse
Vi tilbyr:
- Meget selvstendig stilling med store påvirkningsmuligheter i et veletablert rådgivningsselskap
- Spennende og sentral lederstilling i et selskap i vekst nasjonalt og internasjonalt
- Konkurransedyktige betingelser
Bedrift
Garuda Oslo ASSøknadsfrist
31.10.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Rekruttering og bemanningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0250, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
4133156Se her for andre jobber fra Garuda Oslo AS
- Oppdatert 01.11.2021