Bedrift
Larvik kommuneSøknadsfrist
04.05.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3256, LARVIK
LARVIK
Antall stillinger
1karriere-kode
6165369Se her for andre jobber fra Larvik kommune
Larvik kommune
Byggesaksbehandlere, vikariat
Offentlig forvaltning
Byggesaksbehandlere ønskes til en utfordrende, morsom og til tider litt hektisk arbeidshverdag.
Larvik kommune trenger å ansette inntil to byggesaksbehandlere i vikariat ut 2026.
Vi er i dag 16 ansatte på byggesak med ulik utdanning- og erfaringsbakgrunn. Arbeidshverdagen vår er variert, søknadene er mange og kundekontakten er viktig. For å styrke laget vårt trenger vi å ansette flere for en periode.
Kvalifikasjoner:
- Du må ha relevant utdannelse på bachelor eller masternivå (eksempelvis jurist, ingeniør, arkitekt). Svært relevant og langvarig arbeidserfaring kan likevel veie opp for kravet om formell utdanning.
- Du må ha meget gode fremstillings- og formidlingsevner i norsk, både skriftlig og muntlig
- Du er faglig engasjert, nysgjerrig og kunnskapstørst
- Hvis du har erfaring som byggesaksbehandler, herunder også utarbeidelse av politiske saker, eller annen relevant erfaring fra privat eller offentlig virksomhet er det en fordel.
Personlige egenskaper:
- Du har evnen til å ta initiativ, jobbe selvstendig og strukturert, samtidig som du må kunne oppnå resultater gjennom teamarbeid
- Du har gode samarbeidsevner, er tilpasningsdyktig og har en fleksibel arbeidsform
- Du har stor arbeidskapasitet og høy produksjonsevne og trives i et hektisk miljø
- Du har en klar forståelse for hva det vil si å yte service
- Du er faglig og personlig trygg, sprer energi og vektlegger gode relasjoner
Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.
Vi tilbyr:
- På byggesak har vi et svært godt fagmiljø
- Vi deler kunnskap og gjør hverandre gode
- Du får mulighet til å utvikle deg både personlig og faglig
- Lønn etter avtale
- God pensjons- og forsikringsordning i KLP
- Gode velferdsordninger som fleksibel arbeidstid, hytte- og kunstforening, bedriftsidrettslag og rabatt på treningssentre
Viktig å vite før du starter hos oss
Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger avtaler, reglementer og lover.
Mangfold er en styrke
Larvik kommune ser mangfold som en styrke. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.
Kan bli ført opp på offentlig søkerliste
Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.
Hvordan søke
Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.
Hvorfor skal du velge Larvik kommune?
Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjert (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.
En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!
Bedrift
Larvik kommuneSøknadsfrist
04.05.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3256, LARVIK
LARVIK
Antall stillinger
1karriere-kode
6165369Se her for andre jobber fra Larvik kommune