Bedrift
Løten kommuneSøknadsfrist
14.04.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2340, LØTEN
LØTEN
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3662771Se her for andre jobber fra Løten kommune
- Oppdatert 29.03.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Løten kommune
Byggesaksbehandler
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Løten kommune opplever stor byggeaktivitet og utvider med en byggesaksbehandler. Kommunen ønsker å være en positiv tilrettelegger for hytte- og boligutvikling, og vi planlegger, klargjør og selger også egne boligtomter. Virksomhetsområdet har fra før seks medarbeidere med ansvar for byggesak, arealplan, kart og oppmåling, GIS, eiendomsskatt og miljøvern. Kontorsted er kommunehuset i Løten (Tingberg).
Arbeidsoppgaver:
- Saksbehandling og oppfølging av alle typer byggesaker
- Veiledning av publikum
- Ulovlighetsoppfølging, tilsyn og klagesaksbehandling
- Forberedelse og skriving av saker for politisk behandling
- Matrikkelføring av bygg
- Andre oppgaver innen avdelingens ansvarsområder kan også bli tillagt stillingen (f.eks. eiendomsskatt og adressering)
Kvalifikasjoner:
- Utdanning innenfor relevant fagområde fra universitet, høgskole eller teknisk fagskole
- Gode IKT-kunnskaper
- Kunnskap om relevant lovverk og annet aktuelt regelverk
- Ønskelig med relevant erfaring fra offentlig forvaltning
- God norsk skriftlig og muntlig framstillingsevne
- Førerkort klasse B. Du må kunne disponere egen bil
Personlige egenskaper:
- Det er viktig for oss at du er serviceinnstilt og løsningsorientert
- Du må ha gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Du må ha evne til selvstendig og strukturert arbeid
- Du må ha evne til å prioritere i en hektisk hverdag
- Du må være villig til å sette deg inn i nye arbeidsoppgaver og fagsystemer
- Vi legger vekt på at du er motivert og personlig egnet for stillingen
Vi tilbyr:
- Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i en kommune med stor aktivitet
- Kompetente og engasjerte medarbeidere
- Mulighet til faglig og personlig utvikling i et godt arbeidsmiljø
- Fleksitidsordning og lønn etter avtale
Tilsetting skjer ellers på de vilkår som følger av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler, med gunstige pensjons- og forsikringsordninger.
Søknad registreres elektronisk via Webcruiter
Bedrift
Løten kommuneSøknadsfrist
14.04.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2340, LØTEN
LØTEN
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3662771Se her for andre jobber fra Løten kommune
- Oppdatert 29.03.2021