Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Volvat bedrift AS

Brand Manager

Helse og sosial

Brenner du for merkevarefaget og ønsker en spennende og meningsfylt jobb? Da er du kanskje den vi leter etter.

Volvat er Norges ledende private aktør innen helse og et selskap i sterk vekst. Pandemien har påminnet oss om at det er et stort behov for privat helse i Norge og tilveksten er et resultat av dette. Vi er etablert over hele landet og har i dag 19 lokasjoner, og sykehusdrift i Bergen, Oslo, Fredrikstad, Trondheim og Tromsø. 

Hos Volvat setter vi kunden først, og vår ambisjon er å se, forstå, lytte til og hjelpe alle som kommer vår vei. I Volvat sin markedsavdeling jobber vi med å synliggjøre et bredt spekter av medisinske tjenester under en merkevareparaply som kjennetegnes av sterk faglig kompetanse og høyt kvalitetsnivå, utført av mennesker med et hjerte for faget og menneskene vi møter på vår vei. Nå styrker vi vårt markedsteam og leter etter en person som vil være med å bygge merkevaren Volvat videre. I dette arbeidet legger vi stor vekt på innsikt og forståelse for kunden og kundens ønsker og behov. Vi er her for kundene våre. Volvat er på en merkevarereise og stillingen vil ha muligheten til å være med å forme merkevaren for fremtiden - en spennende og sentral oppgave.

Vi håper at du ble nysgjerrig av å lese denne teksten og at du ble inspirert til å søke. Vi ser frem til å motta din søknad.  

Søknader vil bli behandlet fortløpende.

Arbeidsoppgaver:

Merkevare

  • Være med å bygge Volvat som en attraktiv og relevant merkevare for fremtiden
  • Ansvarlig for profilmanual og anvendelse på alle kontaktflater 
  • Initiere, planlegge og gjennomføre merkevarebyggende aktiviteter
  • Kontaktpunkt for senter-profilering

Kampanje/aktiviteter tjenester

  • Initiere, planlegge og gjennomføre merkevarebyggende kampanjer, digitalt/fysisk
  • Eie, oppdatere og drifte årshjulet for kampanje og aktiviteter

Initiere og koordinering av internt samarbeid

  • Koordinere og sikre informasjonsflyt mellom marked og organisasjon
  • Koordinere markedsarbeidet med organisasjonen, lokalt/nordisk
  • Arrangere møter, og følge opp aksjonspunkter
  • Samarbeide tett med markedsressursene, og være med på å bygge ett sterkt team

Initiere og koordinere eksterne samarbeid

  • Samarbeide tett med mediebyrå og andre partnere
  • Initiere, planlegge og koordinere eksterne merkevarebyggende eventer
  • Initiere relevante samarbeid for å bygge merkevare

Medlem

  • Videreutvikle og drifte Volvat sitt medlems-program

Budsjettansvar etter avtale 

Kvalifikasjoner:

  • Minimum bachelor-grad
  • Minimum 3 år relevant arbeidserfaring
  • Erfaring med merkevareledelse, produktledelse er en fordel
  • Gode kunnskaper i Power-point og Excel
  • Erfaring med digital markedsføring (Google, FB, Instagram, Snap Chat)

Personlige egenskaper:

Vi ser etter en person som er glad i mennesker og trives med å jobbe i team. Du er positiv, entusiastisk og har en kremmer-ånd. Din forretningsforståelse er god og du evner å se de store linjene, Du bør ha en trygg fremtoning i dialogen med andre og ikke være redd for å lede an og ta ansvar. Du bør være løsningsorienter, initiativrik og god til å se kreative og praktisk gode løsninger på problemstillinger Volvat står ovenfor. For å lykkes i denne rollen bør du også være god på struktur og å holde oversikt og kontroll over alle ansvarsområdene dine. Du bør like å ha mye å gjøre, og være like god til å jobbe selvstendig som sammen med andre. Det er en fordel om du er analytisk og at du er vant med å rapportere tall. Du bør inspireres av å skape og motiveres av å se resultater av det arbeidet du bidrar med. 

Vi tilbyr:

  • Lønn etter kvalifikasjoner
  • Medlemskap i senteret og gode forsikringsordninger
  • Høyt faglig nivå med mulighet for faglig utvikling
  • Fellesskap og gode kolleger i en hyggelig avdeling
  • God kantineordning
  • Sentral beliggenhet