Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Azets Insight AS

Bid Manager

Økonomi, regnskap og revisjon

 Azets er Nordens ledende leverandør av teknologi og tjenester innen regnskap og lønn. Vi er inne i en spennende vekstfase, med en stadig økende kundemasse som ønsker å outsource sine økonomifunksjoner. Vår suksessoppskrift består av tre hovedingredienser: Kompetanse, effektive løsninger og nytenkning. Denne kombinasjonen sikrer god kvalitet på det vi leverer til kundene våres.

Vi har mer enn 50 kontorer i Norge, og på hvert eneste kontor sitter dyktige og engasjerte medarbeidere som brenner for regnskap, økonomisk rådgivning og lønn. Nå ønsker vi å styrke salgsteamet med en engasjert Bid Manager og vi ser etter deg som ønsker å være sentral i utviklingen av et av Norges mest spennende selskaper.

Hvilke utfordringer som venter deg

I Azets har du en spennende hverdag i møte. Stillingen innebærer at du er ansvarlig for å lede anbuds- og tilbudsprosesser, håndtere salgsleads og skape aktiviteter for Azets sine tjenester. Du vil jobbe tett med ledergruppen for Salg og Advisory, samt våre andre forretningsområder. Hovedarbeidsoppgaver vil være:

  • Lede og koordinere anbuds- og tilbudsprosesser til eksisterende og nye kunder i Norge/Norden på norsk og engelsk
  • Ansvar for å profesjonalisere vårt rammeverk for anbudsprosesser
  • Rådgivning til våre kunder som trenger bistand til anbudsprosesser og regelverk
  • Utvikle interne og eksterne kurs innenfor fagområdet  
  • Skape et godt samarbeid rundt generering av leads og salgsprosesser
  • Gjennomføre selvstendige kundemøter og utforme tilbud
  • Følge opp tilbud og utarbeide kontrakter med nye kunder
  • Drive arbeidet med å skape en salgsdrevet kultur

Vi ser derfor etter deg som:

  • Har høyere utdanning innen økonomi og/eller markedsføring med minimum ett års erfaring
  • Evner å bygge relasjoner og nettverk som munner ut i positive resultater og omsetning
  • Er en selvgående og strukturert lagspiller med øye for detaljer
  • Har god forretningsforståelse og evner å se hvordan Azets kan bidra til å gjøre virksomheter mer lønnsomme
  • Lar deg engasjere av gode løsninger og overfører dette engasjementet til kunder
  • Holder deg oppdatert på regelverket for offentlig anskaffelser
  • Har erfaring fra Bid Management fra anskaffelsesprosesser eller prosjektledelse, da dette vil være en fordel

Gode betingelser og løsninger i verdensklasse

  • Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst
  • Bransjens beste og mest fremtidsrettede systemer og prosesser
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger som inkluderer helse- og reiseforsikring
  • Gode utviklingsmuligheter
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid

Vi gir rom for kreativitet og utfordrer deg å utvikle egne løsninger i et stort og spennende marked. Dette er en unik mulighet for deg å tilegne seg kompetanse på alle våre tjenester og produkter, samt trening og opplæring i vår salgsmetodikk ASP (Azets Sales Process). Stillingen er en del av et kompetent salgsteam, både nasjonalt og internasjonalt, i et stort og spennende konsern med mange muligheter.

Hovedarbeidssted vil være på Azets sitt kontor på Skøyen med muligheter for å kombinere det med et av våre lokalkontor i Oslo-området. Dersom du har spørsmål til stillingen kan du ta kontakt med Olav Abel Lindberg, Konserndirektør for salg, på tlf. 908 21 801.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.