• Bedrift
    Gjerdrum kommune
  • Søknadsfrist
    08.08.2021
  • Sted:
    GJERDRUM
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    VIKEN
  • Arbeidssted:
    GJERDRUM
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3960723
  • Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune

Besøksvert på Gjerdrum bo- og behandlingssenter

Gjerdrum kommune

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi ser etter deg som ønsker å bidra til at våre beboere får en meningsfylt hverdag ved å tilrettelegge for gode opplevelser for våre beboere. Som besøksvert jobber du for å oppnå mestring og trivsel i den enkelte beboers hverdag, samt stimulere og legge til rette for økt sosial kontakt for beboeren. 

Gjerdrum kommunes virksomhet for helse mestring og omsorg tilbyr tjenester til mennesker med ulikt hjelpebehov. Vi holder til i Gjerdrum bo- og behandlingssenter.

Våre beboere skal ukentlig få tilbud om ulike aktiviteter i tråd med kvalitetsreformen "Leve hele livet". Vi har fokus på aktivisering, og er i en prosess for å etablere oss som livsgledehjem. 

Tiltredelse ønskes snarest!

Arbeidsoppgaver:

  • Samarbeide tett med aktivitetsleder, fagutviklingssykepleier og øvrig ansatte i avdelingene.
  • Sørge for at hver enkelt beboer får tilbud om å oppleve en aktiv og meningsfylt hverdag.
  • Skape gode opplevelser og trivsel ved å følge beboerne på aktiviteter tilpasset den enkeltes ressurser og ønsker.
  • Legge opp til aktiviteter. Dette kan være formgivning, sosiale aktiviteter som turer, trim, sang, lesing av aviser og bøker, matlaging, kafebesøk, tur i nærmiljøet, være sosial og en samtalepartner med beboerne, følge til sanserom, sykle med elektrisk sykkel.
  • Tilstedeværelse og bistand under måltider.



Kvalifikasjoner:

  • Gode norsk kunnskaper, muntlig og skriftlig.
  • Kreativitet, motivasjon, lyst og ferdigheter til å jobbe praktisk med eldre vektlegges.
  • Kunne jobbe selvstendig og i team.
  • Må fremlegge gyldig politiattest i henhold til helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4.
  • Ønskelig med erfaring innen eldreomsorg.
  • Førerkort klasse B er ønskelig for en av stillingene.

Personlige egenskaper:

  • Gode samarbeidsevner og holdninger.
  • Stort engasjement og godt humør.
  • Tålmodig og kreativ.
  • Ansvarsfull og lærevillig.

Vi tilbyr:

  •  Interessante arbeidsoppgaver.
  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver.
  • Et godt og inkluderende arbeidsmiljø.
  • Lønn etter avtale.

Kun elektroniske søknader gjennom elektronisk søknadsskjema vil bli vurdert. Vitnemål og annen dokumentasjon skal fortrinnsvis lastes opp digitalt med søknaden, eventuelt medbringes til evt. intervju.
Gyldig politiattest må fremvises ved oppstart.

 

 
  • Bedrift
    Gjerdrum kommune
  • Søknadsfrist
    08.08.2021
  • Sted:
    GJERDRUM
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    VIKEN
  • Arbeidssted:
    GJERDRUM
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3960723
  • Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune