• Bedrift
    Bedriftskonsulent Ch AS
  • Søknadsfrist
    Snarest
  • Sted:
    OSLO
  • Stillingsfunksjon:
    Rådgiver
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Rekruttering og bemanning
  • Utdanningskrav:
    Ønskelig
  • Arbeidserfaring:
    2-5 år
  • Ønsket Språk:
    Norsk skriftlig, Norsk muntlig
  • Fylke:
    OSLO
  • Arbeidssted:
    Oslo
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4305265
  • Se her for andre jobber fra Bedriftskonsulent Ch AS

Spørsmål rettes til

Carine Helgesen
Spesialist Rekruttering/ Lederutvikling
tlf: 48150818

Bemanningsrådgiver med gode evner innen salg søkes!

Bedriftskonsulent Ch AS

Rekruttering og bemanning

Bemanningsbransjen er spennende!
Vi søker deg som trigges av å få folk i jobb!

Trives du med kundebehandling, salgsarbeid og det å jobbe med mennesker?
Kanskje du til og med ønsker å bygge opp et selskap og være ansvarlig? 

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hva tilbys du?

En rolle i et selskap, sentralt i Oslo,  hvor du får utfordrende, spennende og varierte oppgaver  - og dager. Muligheter til å påvirke din egen og selskapets utvikling. Arbeid i en bransje som er elsket og hatet, og vi som befinner oss i bemanningsbransjen kan skrive under på utallige suksesshistorier med folk som har fått nytt arbeid! Du vil få bred erfaring som du kan putte i din «yrkesbagasje» - og det kan uten tvil bli din drømmejobb!

Opplæring vil bli gitt, og vi kan tilby konkurransedyktig lønn.

Ser du på dette som en spennende mulighet?


Arbeidsoppgaver:

I et bemanningsselskap er det mange oppgaver å løse hver dag! Man får sjelden tid til å kjede seg. Arbeidsoppgavene strekker seg fra å selge inn konseptet til kunder, finne de rette kandidatene, følge opp underveis ved å være en god arbeidsgiver – og ha gode relasjoner med kundene. Du må rett og slett være en systematisk, ryddig og serviceinnstilt person. Det viktigste av alt er å bry seg om mennesker – og ønske å gjøre en forskjell.

For å lykkes i dette arbeidet må du være interessert i følgende oppgaver:

  • Salgsarbeid og relasjonsbyggende aktiviteter
  • Kundekontakt; før, under og etter at oppdraget er solgt inn.
  • Personalarbeid; search etter kandidater, intervjuer, referansesjekker, oppfølging.
  • Praktisk arbeid; ansvar for at kontrakter og andre nødvendige dokumenter blir gitt videre og håndtert. Passe på at medarbeiderne registrerer timer og får lønn, samt at kunden attesterer timelistene.
  • Konflikthåndtering; Ting kan skje, og man må ha evne til å løse utfordringer.
  • Følge med på regelverk og implementere dette i organisasjonen.


Egenskaper:

Ansvarlighet er en viktig egenskap, og sammen med dette er engasjement og tålmodighet nødvendig. Den rette har en god salgs- og serviceinnstilling, er uredd for å ta opp telefonen og ringe kunder så vel som medarbeidere, enten det er en salgstelefon – eller oppfølgingssamtale.

I tillegg er du opptatt av:

  • å følge regler, men er ingen regelrytter
  • tilgjengelighet, for kunder og medarbeidere
  • god menneskebehandling som er en suksessfaktor, folk liker «å bli sett»
  • å bygge relasjoner og ta vare på nettverket, og du har et nettverk med deg
  • å få en fot innenfor bemanningsbransjen, som er en viktig del av norsk arbeidsliv
  • å lære nye ting, like å ha mål vi skal nå - og ha en god porsjon skaperevne og «grunderånd".

 

Kvalifikasjoner:

  • Salg- og serviceerfaring
  • Du har gjerne litt erfaring fra personalarbeid, eller stor interesse for det
  • Du har gjerne erfaring fra fagområdene merkantil, ingeniør eller prosjektledelse
  • Arbeidsglød og erfaring med travle og uforutsigbare dager
  • Noe kunnskap om lover og regler i arbeidslivet
  • God datakunnskap, og evne til å lære nye systemer raskt og kjennskap til SoMe som er viktige verktøy i vår bransje.

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Da oppmuntrer vi deg og sier: Grip sjansen – ta kontakt!
La oss høre fra deg!

Kontakt Bedriftskonsulent Carine Helgesen, for styret i Arena Personal, tlf. 48150818/ epost: carine@bedriftskonsulent.no, eller gjerne Liv Buxrud, rådgiver, på tlf. 95724734/ epost: liv.buxrud@arenapersonal.no.

Søknad og Cv legges direkte inn under "SØK HER". Søknadsdato: Snarest.


Om Arena Personal:
Arena Personal er dyktige på bemanning og rekruttering, lokalisert i sentrale lokaler på Bryn i Oslo. Vårt mantra er PEP - Personlig - Engasjert og Profesjonelle. Vi er kvalitetsbevisste og personlige i vår håndtering av medarbeidere og kunder.
 Arena Personal AS er et selskap under Arenakoncernen AB, og med sine nærmere 30 års erfaring i Sverige er moderselskapet en trygghet for videre vekst i Norge. Det er nå 10 år siden første gang Arena Personal AS ble etablert, og det satses nå med ny kraft og med hovedfokus på merkantile stillinger, lederstillinger, samt utleie innen økonomi- og finans, ingeniør - og prosjektledelse.

Våre produkter er: Ordinære vikartjenester, formidling av kandidater til faste stillinger og omfattende rekrutteringsprosesser.


Bedriftskonsulent Carine Helgesen bidrar til vellykkede prosesser med sitt personlige engasjement, med sin solide erfaring fra ledelse og med betydningsfulle nettverk. Produktene er i hovedsak: Rekruttering, Lederutvikling og Styrearbeid.


 
  • Bedrift
    Bedriftskonsulent Ch AS
  • Søknadsfrist
    Snarest
  • Sted:
    OSLO
  • Stillingsfunksjon:
    Rådgiver
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Rekruttering og bemanning
  • Utdanningskrav:
    Ønskelig
  • Arbeidserfaring:
    2-5 år
  • Ønsket Språk:
    Norsk skriftlig, Norsk muntlig
  • Fylke:
    OSLO
  • Arbeidssted:
    Oslo
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4305265
  • Se her for andre jobber fra Bedriftskonsulent Ch AS

Spørsmål rettes til

Carine Helgesen
Spesialist Rekruttering/ Lederutvikling
tlf: 48150818