Bedrift
Bauhaus NorgeSøknadsfrist
31.12.2020Ansettelsesform
workTime.Varierende arbeidstidBransje
Varehandel DetaljistUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
, LIERSKOGEN
LIER
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
3026493Se her for andre jobber fra Bauhaus Norge
- Oppdatert 08.10.2020
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bauhaus Norge
BAUHAUS søker tilkallingsvikarer til kundeservice
Varehandel Detaljist
BAUHAUS er en av Europas største varehuskjeder for verksted, hus og hage. Vi er nå i en spennende utviklingsfase i Norge og har starter opp et helt nytt kundesenter (Spør BAUHAUS). BAUHAUS forretningsidé er å tilby størst sortiment til laveste pris og med best service og følger konseptet "alt under ett tak". En rettesnor for alle oss som arbeider i BAUHAUS er at kunden alltid skal stå i sentrum.
Vårt servicesenter vil være en arbeidsplass hvor du vil ha mange mennesker rundt deg. En trivelig og dynamisk arbeidsplass som vil være under kontinuerlig utvikling. Kundeservice sin hovedoppgave vil være å gjøre våre kunder fornøyde via telefon, chat og e-post. Vår målsetting er å ha bransjens beste kundeservice.
Spør BAUHAUS er vårt ansikt utad og er den første våre kunder kommer i kontakt med. Du er engasjert som person og interessert i å starte opp og skape fremtiden for Spør BAUHAUS. Du vil inngå i et team på fem til ti personer som vil gjøre sitt ytterste for å møte kundens behov, hver eneste dag.
Vi søker stadig etter fleksible tilkallingsvikarer som kan jobbe dag/kveld/helg.
Dine viktigste oppgaver vil være:
-
Å gi god kundeservice til våre kunder via telefon, chat og e-post.
- Hjelpe våre kunder raskt, effektivt og vennlig
- Reklamasjonshåndtering og ettermarked
- Å vise interesse for kundens prosjekt
- Besvare alle mulige spørsmål om rutiner og retningslinjer
- Være behjelpelig med produkt-, ordre- og reklamasjonshåndtering
Vi ønsker at den som søker:
- Er åpen for samarbeid der gruppens mål kommer foran personlig prestasjon
- Er lydhør og interessert i kunden
- Er en problemløser og kan se saken fra flere sider
- Er nøye og ønsker å levere kvalitet
- Er strukturert i ditt arbeid og kan jobbe med flere saker samtidig
- Er empatisk ovenfor kundens eventuelle problem
- Er profesjonell, selv når det er hektisk og mye å gjøre
- Er over 18 år og har gjerne erfaring innen et nærliggende område som kundeservice, butikk, håndtverksyrke eller tilsvarende.
Øvrig
BAUHAUS tilbyr rett person utviklings- og karrieremuligheter både i Norge og andre land. Som en del av BAUHAUS organisasjonen får du mulighet til å utvikle deg i den retnings om passer deg best, gjennom bl.a. talentprogram. Stillingene er heltidsstillinger og inngår i turnusordning med arbeidstid på hverdager og i helger, basert på varehusenes åpningstider. Vi ser frem til å motta din søknad og håper å kunne ønske deg velkommen til en spennende fremtid i BAUHAUS. Tiltredelse i mars/pril eller etter avtale
Ønsker du å vite mer om stillingen, ta kontakt med Prosjektleder Anna Pontusson, Mail apo@bauhaus.se eller Tlf: +46 (0) 73 920 65 45.
Bedrift
Bauhaus NorgeSøknadsfrist
31.12.2020Ansettelsesform
workTime.Varierende arbeidstidBransje
Varehandel DetaljistUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
, LIERSKOGEN
LIER
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
3026493Se her for andre jobber fra Bauhaus Norge
- Oppdatert 08.10.2020