Detaljer

  • Bedrift
    Bauhaus Norge
  • Søknadsfrist
    31.12.2020
  • Sted:
    LIERSKOGEN
  • Stillingstype:
    Varierende arbeidstid
  • Bransje:
    Varehandel Detaljist
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    Viken
  • Arbeidssted:
    LIERSKOGEN
  • Land:
    NORGE
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3026493
  • Se her for andre jobber fra Bauhaus Norge

BAUHAUS søker tilkallingsvikarer til kundeservice

BAUHAUS er en av Europas største varehuskjeder for verksted, hus og hage. Vi er nå i en spennende utviklingsfase i Norge og har starter opp et helt nytt kundesenter (Spør BAUHAUS). BAUHAUS forretningsidé er å tilby størst sortiment til laveste pris og med best service og følger konseptet "alt under ett tak". En rettesnor for alle oss som arbeider i BAUHAUS er at kunden alltid skal stå i sentrum.

Vårt servicesenter vil være en arbeidsplass hvor du vil ha mange mennesker rundt deg. En trivelig og dynamisk arbeidsplass som vil være under kontinuerlig utvikling. Kundeservice sin hovedoppgave vil være å gjøre våre kunder fornøyde via telefon, chat og e-post. Vår målsetting er å ha bransjens beste kundeservice.

Spør BAUHAUS er vårt ansikt utad og er den første våre kunder kommer i kontakt med. Du er engasjert som person og interessert i å starte opp og skape fremtiden for Spør BAUHAUS. Du vil inngå i et team på fem til ti personer som vil gjøre sitt ytterste for å møte kundens behov, hver eneste dag.

Vi søker stadig etter fleksible  tilkallingsvikarer som kan jobbe dag/kveld/helg. 

Dine viktigste oppgaver vil være:

  • Å gi god kundeservice til våre kunder via telefon, chat og e-post.
  • Hjelpe våre kunder raskt, effektivt og vennlig
  • Reklamasjonshåndtering og ettermarked
  • Å vise interesse for kundens prosjekt
  • Besvare alle mulige spørsmål om rutiner og retningslinjer
  • Være behjelpelig med produkt-, ordre- og reklamasjonshåndtering

Vi ønsker at den som søker:

  • Er åpen for samarbeid der gruppens mål kommer foran personlig prestasjon
  • Er lydhør og interessert i kunden
  • Er en problemløser og kan se saken fra flere sider
  • Er nøye og ønsker å levere kvalitet
  • Er strukturert i ditt arbeid og kan jobbe med flere saker samtidig
  • Er empatisk ovenfor kundens eventuelle problem
  • Er profesjonell, selv når det er hektisk og mye å gjøre
  • Er over 18 år og har gjerne erfaring innen et nærliggende område som kundeservice, butikk, håndtverksyrke eller tilsvarende.

Øvrig
BAUHAUS tilbyr rett person utviklings- og karrieremuligheter både i Norge og andre land. Som en del av BAUHAUS organisasjonen får du mulighet til å utvikle deg i den retnings om passer deg best, gjennom bl.a. talentprogram. Stillingene er heltidsstillinger og inngår i turnusordning med arbeidstid på hverdager og i helger, basert på varehusenes åpningstider. Vi ser frem til å motta din søknad og håper å kunne ønske deg velkommen til en spennende fremtid i BAUHAUS. Tiltredelse i mars/pril eller etter avtale

Ønsker du å vite mer om stillingen, ta kontakt med Prosjektleder Anna Pontusson, Mail apo@bauhaus.se eller Tlf: +46 (0) 73 920 65 45.