• Bedrift
    Orkland kommune
  • Søknadsfrist
    01.04.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7300, ORKANGER
    ORKLAND
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5637211
  • Se her for andre jobber fra Orkland kommune
  • Oppdatert 14.03.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Orkland kommune

Avdelingsleder ved Orkdal helsetun

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vår skjermet avdeling trenger ny leder. Er det deg? 

Er du faglig dyktig og engasjert? Ønsker du å skape en god hverdag for eldre? Liker du å motivere andre til å gjøre en god jobb? Er du tydelig, kreativ, engasjert og har godt humør?  Da vil vi gjerne arbeide sammen med deg! 

Skjermet avdeling ligger på Orkdal helsetun. Den har plass til 16 pasienter, som alle har et pleie- og omsorgsbehov. Avdelingen har beboere fra hele Orkland kommune. 

Avdelingsleder deltar i virksomhetens ledergruppe.  

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvar for fag, drift og økonomi i avdelingen. 
  • Drifte dagsenter for yngre demente. 
  • Tilrettelegge og drifte forsterket skjermet enhet.   
  • Personalansvar for cirka 20 årsverk. 
  • Ansvar for å utvikle tilbudet ut fra pasientgruppens behov.  

Kvalifikasjoner:

  • Relevant helsefaglig utdanning, med autorisasjon som helsepersonell 
  • Lederutdanning og/eller ledererfaring. 
  • Relevant erfaring med avdelingens målgruppe.  

Personlige egenskaper:

  • Du har gode evner til samarbeid, koordinering og kommunikasjon både innad i avdelingen og opp mot sykehus, leger, pasienter og pårørende. 
  • Du er løsningsorientert og ser muligheter framfor begrensninger. 
  • Du har evne til å arbeide selvstendig og i team. 
  • Du har fokus på personsentrert omsorg. 
  • Du er fleksibel og tør å stå i utfordrende situasjoner. 
  • Du har gode IT kunnskaper.  

I tillegg til relevant kompetanse legger vi vekt på personlige egenskaper og skikkethet Orkland kommune gir ansatte ansvar og tillit under trygge rammer og trygge ledere. Du må kunne identifisere deg med kommunes verdier modig, klok og nær. Vi ønsker oss en leder med evne til å spre arbeidsglede, entusiasme, fellesskapstenkning og gode holdninger.  

Vi tilbyr:  

  • Et engasjert lederteam som støtter hverandre. 
  • Mentor ordning.  
  • En organisasjon i utvikling. 
  • Trivelig og godt arbeidsmiljø. 
  • Opplæring/kurs/utdanning. 
  • Utviklende fagmiljø. 
  • Gode pensjonsordninger og forsikringer  

For ansettelse i stillinger/oppdrag hvor man yter tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven kreves at gyldig politiattest, ikke eldre enn 3 måneder, før tilsetting i stillingen/oppdraget, jf. Helse- og omsorgstjenesteloven §5-4. Attest kreves bare av søkere som får tilbud om stilling/oppdrag, og skal derfor ikke legges ved søknaden. 

Orkland kommune er en inkluderende arbeidslivsbedrift som ønsker mangfold. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, etnisitet og funksjonsnedsettelser.

Ansettelse skjer i henhold til gjeldene lover og regelverk.

Nysgjerrig på Orkland? På InOrkland.no finner du alt du trenger å vite om å bo, jobbe og leve her.
Lenke: InOrkland

 

  • Bedrift
    Orkland kommune
  • Søknadsfrist
    01.04.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7300, ORKANGER
    ORKLAND
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5637211
  • Se her for andre jobber fra Orkland kommune
  • Oppdatert 14.03.2024