• Bedrift
    Orkland kommune
  • Søknadsfrist
    07.04.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7300, ORKANGER
    ORKLAND
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5637213
  • Se her for andre jobber fra Orkland kommune
  • Oppdatert 14.03.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Orkland kommune

Avdelingsleder renhold

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Lyst på en jobb der du får være med på å organisere og utvikle framtidens renhold i Orkland kommune? Da bør du fortsette å lese!  

Det er i bygg som barnehager, sykehjem og skoler at vi yter noen av de viktigste tjenestene til innbyggerne i Orkland. Nå søker vi etter en nytenkende, strukturert og klok avdelingsleder som skal ha ansvar for renholdet, og være med å utvikle tjenesten.   

Stillingen hører til enheten for bygg og eiendom, som forvalter kommunal eiendom i Orkland. Enheten består av totalt tre avdelinger: Formålsbygg, bolig og renhold. Avdeling renhold har ca. 70 medarbeidere. Både enheten og avdeling renhold er nyopprettet.

Dine arbeidsoppgaver: 

  • Ansvar for avdeling renhold, inkludert økonomi- og personalansvar og sykefraværsoppfølging
  • Utvikle organisasjonen og en bærekraftig tjeneste
  • Forvalte og planlegge renhold av kommunale bygg 
  • Oppfølging av HMS og internkontroll
  • Samarbeide med eksterne og interne tjenesteleverandører  
  • Oppfølging av leietakere.  

Hvem ser vi etter?  

Som vår nye avdelingsleder bør du ha høyere utdannelse, fortrinnsvis innen bygg, renhold, ledelse og/eller økonomi. Du bør ha god personal- og økonomiforståelse, kjennskap til regelverket knyttet til offentlige innkjøp, samt god kjennskap til norsk standard for renhold (NS-INSTA 800), gode digitale ferdigheter og førerkort klasse B.  

Vi tror dessuten at du vil kjenne deg igjen i følgende beskrivelser: 

  • Nytenkende, løsningsorientert og god på å samarbeide med andre 
  • Liker nye metoder, teknologi og digitale løsninger
  • Evne til å jobbe strukturert på egenhånd, men også i team for å løse utfordringer på tvers av kommunale tjenester 
  • Serviceinnstilt, med evne til å skape gode relasjoner med andre, både internt og overfor våre samarbeidspartnere  
  • Evne og vilje til endring 
  • Gode kommunikasjonsevner og språkkunnskaper (flerspråklig arbeidsmiljø)
  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne på norsk

Personlig egnethet vil bli vektlagt i tilsettingen.  

Som vår nye avdelingsleder får du: 

  • En variert arbeidshverdag med utfordrende og spennende oppgaver  
  • Dyktige kolleger i et trivelig arbeidsmiljø 
  • Fleksibel arbeidstid 
  • Gode pensjons– og forsikringsordninger 
  • Lønn etter avtale 

Har du spørsmål om stillingen? Ta gjerne kontakt med Gøran Tangvik, avdelingsleder formålsbygg, tlf. 48 86 47 75. Han blir glad for å høre fra deg!  

Orkland Kommune er en inkluderende arbeidslivsbedrift som ønsker mangfold, og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, etnisitet og funksjonsnedsettelser. 

Nysgjerrig på Orkland? På InOrkland.no finner du alt du trenger å vite om å bo, jobbe og leve her.
www.inorkland.no

 

 

  • Bedrift
    Orkland kommune
  • Søknadsfrist
    07.04.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7300, ORKANGER
    ORKLAND
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5637213
  • Se her for andre jobber fra Orkland kommune
  • Oppdatert 14.03.2024