Ledig stilling

Larvik kommune

Avdelingsleder Kvelde bo- og hjemmetjenester

Offentlig forvaltning

Er du vår nye avdelingsleder for Kvelde bo- og hjemmetjeneste?

Som leder for Kvelde bo- og hjemmetjenester må du kunne skape gode prosesser og resultater gjennom å involvere og motivere ansatte. Du er opptatt av kvalitet i alle ledd og har hele tiden fokus på faglig kvalitetsforbedring. Som leder er det viktig at du videreformidler til ansatte og implementerer virksomhetens satsinger og handlingsplaner kontinuerlig.

Du vil rapportere til virksomhetsleder for Sykehjem og bli en del av hennes ledergruppe. I ledergruppen er det godt å være; vi kan spørre og hjelpe hverandre, le sammen og diskutere vanskelige saker. Ledergruppen har faste møter annenhver uke. 

Kvelde bo- og hjemmetjenester er en avdeling med en liten hjemmetjeneste og et lite sykehjem som samarbeider tett med hverandre. Her blir du raskt godt kjent og får god oversikt, samtidig som du har muligheten til varierte oppgaver.

Sykehjemmet ligger sentralt i Kvelde, 10 minutters kjøretur fra E18 på Bommestad. 

Kvalifikasjoner:

  • Du har helse- og sosialfaglig utdanning på bachelornivå
  • Det er en fordel om du har ledererfaring 
  • Det er en fordel om du har lederutdanning. Hvis du mangler lederutdanning forventer vi at du tar det i nær fremtid 
  • Du har erfaring fra sykehjem og/eller hjemmetjeneste

Personlige egenskaper:

Vi jobber etter verdiene NYSGJERRIG-ÆRLIG-RAUS og ENGASJERT, og ønsker oss en leder som identifiserer seg med disse verdiene.

Vi ønsker i tillegg at: 

  • Du er åpen som person, men også tydelig når du kommuniserer 
  • Du er målrettet og systematisk
  • Du er streng, men rettferdig
  • Du har omsorg for de rundt deg
  • Du er ikke redd for å spørre når du trenger hjelp 

Vi legger vekt på personlig egnethet

Vi tilbyr:

  • Systematisk opplæring gjennom å følge en introduksjonsplan
  • En ledermentor som er tilgjengelig for deg gjennom faste avtaler første år
  • Ledelse under frihet og ansvar
  • Egen lønnsstruktur
  • En spennende stilling med mulighet for å påvirke utviklingen av morgendagens tjenester
  • Egenutvikling og kompetanseheving
  • God pensjons- og forsikringsordning
  • Velferdstiltak for ansatte 

Viktig å vite før du starter hos oss
Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger avtaler, reglementer og lover.

Mangfold er en styrke
Larvik kommune ser mangfold som en styrke. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.

Kan bli ført opp på offentlig søkerliste
Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.

Vise frem politiattest
Før du tiltrer må du legge frem politiattest uten merknader som har betydning for arbeidsforholdet.

Hvordan søke
Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.

Hvorfor skal du velge Larvik kommune?
Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjert (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.

En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!