• Bedrift
    Larvik kommune
  • Søknadsfrist
    12.12.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    3256, LARVIK
    LARVIK
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4238255
  • Se her for andre jobber fra Larvik kommune
  • Oppdatert 25.11.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Larvik kommune

Avdelingsleder

Offentlig forvaltning

Er du opptatt av faglig utvikling, nasjonale føringer og innovative løsninger? Brenner du for å få ungdom ut i arbeid eller utdanning? Ser verdien i et godt tverrfaglig samarbeid? Er du bidragsyter til et godt arbeidsmiljø? Vil du ha myndiggjorte medarbeidere og være være en leder som tør, vil og kan?
Larvik kommune består av 47.000 innbygger og er en attraktiv
kystkommune i Vestfold og Telemark,. NAV Larvik har 110 medarbeidere og er organisert med en NAV-leder, assisterende NAV leder, 4 underliggende avdelinger og fagstab/adm.stab. Vi er organisert i team og jobber tverrfaglig og helhetlig med utgangspunkt i hver enkelt brukers behov.
Avdelingsleder skal gjennom tverrfaglig samarbeid nå viktige mål
slik at vi:

- Reduserer antall unge uføre
- Øker overgangen til arbeid
- Får flere til å fullfører utdanning og kompetanseløp som igjen
- Bidrar til overgang til arbeid
- Reduserer sosial ulikhet og barnefattigdom ved å gjøre brukerne selvhjulpne.

Arbeidsoppgaver:

Avdelingsleder:

  • Har resultatansvar for avdelingen og delansvar for NAV kontorets resultater
  • Jobber strategisk i ledergruppen og operativt i avdeling sammen med de andre avdelingslederne.
  • Skal være en kulturbygger i egen avdeling og på kontoret som helhet
  • Er aktiv medspiller og deltager i kontorets ledergruppe
  • Samarbeider med lederkollegaer og fagansvarlige i oppgaveløsningen
  • Har ansvar for personaloppfølging av egne ansatte
  • Organiserer det daglige arbeidet
  • Bygger tverrfaglige team som gir helhetlig oppfølging av brukerne
  • Samarbeider med eksterne aktører og samarbeidsparter

Kvalifikasjoner:

  • Vi krever minimum 3 årig utdanning fra høyskole/universitet, tilsvarende bachelor.
  • Du har minimum 5 års arbeidserfaring etter endt bachelorutdanning
  • Det er ønskelig med master i ledelse som tilleggsutdanning eller tilsvarende
  • Det er ønskelig med ledererfaring fra offentlig virksomhet

Personlige egenskaper:

  • Du er tydelig, tilstede og løsningsorientert
  • Du har pågangsmot og gjennomføringsevne
  • Gode kommunikasjonsferdigheter opp mot individ og større grupper er et krav
  • Du er omstillingsdyktig
  • Du har stor arbeidskapasitet og er strukturert

Personlig egnethet vektlegges sterkt

Vi tilbyr:

  • Spennendeog meningsfylte oppgaver mot et viktig samfunnsområde
  • Gode muligheter for personlig og faglig utvikling
  • Utvikle et tverrfaglig kontor i en ny organisasjonsmodell
  • Godt arbeidsmiljø med myndiggjorte medarbeidere
  • Gode forsikrings og pensjonsordninger
  • Lønn eller gjeldende tariffavtale

Annet
Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjerte (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.

En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!

Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger av avtaler, reglementer og lover. Larvik kommune ser mangfold som en styrke, og vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.

Før du tiltrer må du fremvise politiattest uten merknader som har betydning for arbeidsforholdet.

Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.

 

 

  • Bedrift
    Larvik kommune
  • Søknadsfrist
    12.12.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    3256, LARVIK
    LARVIK
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4238255
  • Se her for andre jobber fra Larvik kommune
  • Oppdatert 25.11.2021