Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nittedal kommune

Avdelingsleder

Offentlig forvaltning

Er du en leder som liker å gjøre medarbeiderne dine gode og som har hjertet godt plassert i faget? Da vil vi høre fra deg!

Vi har ledig stilling som avdelingsleder på to av våre borettslag som åpnet i henholdsvis 2013 og 2014. 

 

I Kruttverket og Rotnesbeitet borettslag bor det mennesker med varierende funksjonsnedsettelser som eier sin egen leilighet i borettslaget. Flere av tjenestemottakerne er i arbeid og er aktive på fritiden. Det er etablert et styre i hvert borettslag som ledes av pårørende. Det er et tett samarbeid mellom styret på borettslaget og avdelingsleder som fungerer godt.

Du vil få ansvaret for å lede to avdelinger med ansatte  som er engasjerte, profesjonelle og faglig sterke. Du liker å gjøre andre gode, lage systemer og være en god leder og rollemodell. Du vil lede et team på tvers av avdelingene som jobber og samarbeider mot felles mål.

Vi har fagleder på hver avdeling som har tydelige ansvars- og arbeidsoppgaver på avdelingen og som samarbeider tett med avdelingsleder.

Stillingen er organisert i enhet for tilrettelagte tjenester som har ansvaret for totalt åtte avdelinger som yter tjenester til mennesker med nedsatt funksjonsevne. Dette inkluderer avlastningssenter og Stammen aktivitetshus.

Som avdelingsleder i tilrettelagte tjenester vil du inngå i et lederteam som er støttende og samarbeider godt. Vi har fokus på felles strategier og resultatmål, og vi har  etablert lederstøtte og kollegaveiledning som du vil dra nytte av.


I Nittedal blir du hørt som medarbeider, og får mulighet til å delta på spennende utviklingsarbeid. 

Vår visjon er; rom for alle med blikk for den enkelte 
Se link til vår Facebook side; https://www.facebook.com/tilrettelagtetjenesterNittedal/

Ta gjerne kontakt for en prat! 

 

 

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlige, jfr. Lov om rett til innsyn i dokumenter i offentlig virksomhet (offentleglova § 25). Reservasjon mot oppføring på offentlig søkerliste må begrunnes skriftlig. Søkeren vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge. Kommunen har et personalpolitisk mål om: - å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning, - å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn, -å rekruttere personer med nedsatt funksjonsevne,- å rekruttere uavhengig av livssyn og seksuell orientering. Politiattest må foreligge før tiltredelse. Vi vil også opplyse om at Nittedal kommune fra 2017 er en tobakksfri kommune. Vi ønsker ikke å bli kontaktet av annonseselgere. 

Arbeidsoppgaver
Tett samarbeid og dialog med pårørende
Bidra til et godt samarbeidsklima på avdelingen 
Utarbeidelse av turnus og struktur på avdelingen 
Ledelse og personalansvar
Koordinering og ansvar for drift av avdelingen
Budsjett- og resultatansvar for avdelingen
Ivareta arbeidspolitiske føringer
Ivareta etiske, faglige og juridiske forhold ved avdelingen

 

 

Kvalifikasjoner
Bachelor innenfor helse- og sosial, fortrinnsvis vernepleier
Lederutdanning og ledererfaring
Erfaring med turnusplanlegging, fortrinnsvis Notus
Ønskelig med erfaring med brukergruppen 

 

Personlige egenskaper

Opptatt av å gjøre andre gode
Godt humør
Initiativrik og trygg i lederrollen 
Endringsvillig
Opptatt av relasjonsbygging
Tydelig og god til å organisere
Ønskelig med veiledningskompetanse 
Selvstendig og ansvarsbevisst
Fleksibel 

 

Vi tilbyr
Lønn etter avtale 
Deltagelse i et godt og utviklende lederteam i enheten
Lederstøtte og kollegaveiledning
En innovativ kommune med satsning på fag og gode tjenester
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Bedriftshelsetjeneste
Fleksibel arbeidstid