• Bedrift
    Larvik kommune
  • Søknadsfrist
    19.06.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    3269, LARVIK
    LARVIK
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4655578
  • Se her for andre jobber fra Larvik kommune
  • Oppdatert 04.06.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Larvik kommune

Avdelingskoordinator

Offentlig forvaltning

På Furuheim sykehjem, avdeling Furuheim 1 - Brage har vi nå ledig stilling som avdelingskoordinator fra 20.08.2022. 

Avdelingskoordinator har en sentral rolle for å nå de målene vi sammen setter for sykehjemmet og virksomheten for øvrig. Vi søker derfor etter en trygg, robust og fleksibel medarbeider som er kreativ og fremmer ideer, er løsningsorientert og byr på seg selv. Du må ha stor arbeidskapasitet trives i et aktivt miljø med utfordrende og spennende oppgaver. Som avdelingskoordinator er du avdelingsleders høyre hånd. Du har delegert ansvar for pasientoppfølgingen og fagutøvelsen i avdelingen, for at avdelingen har et system for å opprettholde god kvalitet i tjenesten og for at ansatte har den kompetansen som trengs til å utføre de oppgavene de er satt til. Du vil også være del av virksomhetens avdelingskoordinatornettverk og samarbeide tett med avdelingsleder og andre avdelingskoordinatorer på avdelingen og huset.

Stillingen er 100%, hvorav 75 % er avsatt til koordinatorstillingen. Stillingen er hovedsakelig på dagtid, med arbeid hver 6. helg.

Furuheim sykehjem er med sine 6 avdelinger kommunens største sykehjem, og er et sertifisert livsgledehjem. Sykehjemmet ligger sentralt i Larvik med nærhet til E18, Bøkeskogen og Larvik Sentrum. 
Furuheim har tre generelle sykehjemsavdelinger, en demensavdeling, en forsterket demensavdeling og en avdeling for personer med utviklingshemming. I tillegg huser sykehjemmet et dagsenter, administrasjonen til ressurssenteret, to hjemmetjenesteavdelinger og vaskeri.  Avdeling Brage er en generell sykehjemsavdeling med 13 langtidsplasser.

Velkommen som søker til en trivelig arbeidsplass! 

Arbeidsoppgaver:

  • Du ivaretar daglig koordinering og drift av sykehjemmet i tett samarbeid med avdelingsleder og de andre koordinatorene
  • Du har overblikk over og medansvar for pasientoppfølging og fagutøvelse i avdeling
  • Du gir opplæring, undervisning, veiledning og støtte til de ansatte i avdelingen slik at de kan utføre oppgavene de er satt til.
  • Du deltar i nettverk for avdelingskoordinatorer
  • Du er stedfortreder for leder ved behov
  • Du er forbedrings- og utviklingsorientert, og gjennom dette bygger du kommunens positive omdømme  
  • Du er en pådriver i forbedrings- og utviklingsarbeid i avdelingen
  • Du utfører livsgledearbeid etter intern rollebeskrivelse
  • Du samhandler faglig internt i avdelingen, internt i virksomheten og mot andre virksomheter
  • Du koordinerer studenter, elever og lærlinger på sykehjemmet og bistår veilederne i avdeling ved behov
  • Du må påregne å delta i stell og annen pasientoppfølging deler av arbeidsdagen
  • Du tar ansvar for og gjennomfører andre oppgaver delegert fra avdelingsleder

Kvalifikasjoner:

  • Minimum 3-årig bachelorgrad i sykepleie med norsk autorisasjon
  • Minimum 2 års relevant erfaring
  • Videreutdanning i demensomsorg, veiledning, geriatri og/eller alderspsykiatri, men dette er ikke et absolutt krav
  • Du har god IT-kompetanse
  • Du kommuniserer godt på norsk, både skriftlig og muntlig

Personlige egenskaper:

  • Du er nysgjerrig, ærlig, raus, engasjert
  • Du gjør andre gode og du samarbeider godt
  • Du jobber effektivt både selvstendig og i team
  • Du tar utfordringer og er fleksibel
  • Du står trygt i endring
  • Du er positiv og løsningsorientert
  • Du er stolt av og engasjert i faget ditt

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • En spennende stilling hvor du kan bidra til utvikling og endring på ulike nivå i virksomhet sykehjem
  • Lønn etter avtale
  • Mulighet til å utvikle deg både faglig og som person
  • Mulighet for videreutdanning og økonomisk støtte til dette
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Velferdsordninger for ansatte

Annet
Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjert (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.

En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!

Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger av avtaler, reglementer og lover. Larvik kommune ser mangfold som en styrke, og vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.

Før du tiltrer må du fremvise politiattest uten merknader som har betydning for arbeidsforholdet.

Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.

 

 

  • Bedrift
    Larvik kommune
  • Søknadsfrist
    19.06.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    3269, LARVIK
    LARVIK
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4655578
  • Se her for andre jobber fra Larvik kommune
  • Oppdatert 04.06.2022