Ledig stilling

Larvik kommune

Assistent for en til en tiltak i hjemmet

Offentlig forvaltning

Vi ser etter deg som ønsker å jobbe som assistent i et 1-1-tiltak i hjemmet. 

Tiltaket er organisert under virksomhet hjemmetjenester, under ledelse av Søbakken sykehjem. Dette er et spennende tiltak hvor vi skal legge til rette for at brukeren skal kunne bo i eget hjem. Arbeidsoppgavene vil bestå av å være brukerens hender i hverdagen. Brukeren er en voksen dame.

Vi har flere gode assistenter som har jobbet med brukeren en stund allerede, så det er gode opplæringsmuligheter. Vi trenger nå to gode assistenter til for å dekke opp de siste 2 helgestillingene.  Den ene stillingen er på 17,37%. Den andre stillingen er på 13,15%. Begge stillingene består av en dagvakt og en kveldsvakt lørdag og søndag hver 3. helg. Stillingen på 17,37% har også en fredagskveld tilhørende en av arbeidshelgene. Det vil være mulig å ta ekstravakter ut over stillingen.

Føler du at dette er noe du kunne tenke deg? Ta kontakt for for mer informasjon. 

Snarlig tiltredelse er et stort ønske. 

Kvalifikasjoner:

  • Brukeren ønsker kvinnelige assistenter
  • Ingen formell kompetanse er påkrevd, du får den opplæringen du trenger i hjemmet
  • Det er krav til bestått medisinkurs for å utgi medikamenter. Kurset tas etter ansettelse.
  • Vi ønsker at du har gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig 

Personlige egenskaper:

Vi ønsker at du: 

  • Kan arbeide selvstendig, er fleksibel og ansvarsbevisst
  • Har godt humør
  • Er interessert i å bli kjent med brukerens ønsker og behov
  • Har gode kommunikasjonsferdigheter
  • Har en rolig personlighet
  • Har god evne til å formidle ro og trygghet

Vi tilbyr:

  • God og tilstrekkelig opplæring
  • Gode kolleger
  • En leder som er engasjert og støttende 
  • Muligheten til å utvikle deg selv, både personlig og faglig
  • Lønn etter avtale
  • God pensjons- og forsikringsordning i KLP
  • Gode velferdsordninger, blant annet hytte- og kunstforening, bedriftsidrettslag og rabatt på treningssentre

    Viktig å vite før du starter hos oss
    Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger avtaler, reglementer og lover.

    Mangfold er en styrke
    Larvik kommune ser mangfold som en styrke. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.

    Kan bli ført opp på offentlig søkerliste
    Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.

    Vise frem politiattest
    Før du tiltrer må du legge frem politiattest uten merknader som har betydning for arbeidsforholdet.

    Hvordan søke
    Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.

    Hvorfor skal du velge Larvik kommune?
    Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjert (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.

    En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!