Bedrift
Aremark kommuneSøknadsfrist
09.01.2020Stillingsfunksjon
AdministrasjonAnsettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1798, AREMARK
AREMARK
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
2357661Se her for andre jobber fra Aremark kommune
- Oppdatert 11.12.2019
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Aremark kommune
Arkivar/saksbehandler 100 % stilling - Aremark kommune
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vi søker etter en arkivar/saksbehandler som kan arbeide operativt i daglig drift, samtidig som du evner å se helheten i arbeidet som utføres. Du må like en hektisk arbeidsdag, tåle høyt arbeidspress og kunne håndtere krevende situasjoner.
Stillingens hovedoppgaver:
· Arkivering av dokumenter i fullelektronisk sak/arkivsystem
· Politisk sekretariat, herunder for- og etterarbeid i forbindelse med politiske møter
· Saksbehandling
· Publikumsmottak, betjening av sentralbord og postmottak
· Andre administrative og praktiske oppgaver må påberegnes
Kvalifikasjoner:
· Relevant utdanning på bachelor- eller tilsvarende nivå (relevant erfaring/realkompetanse på tilsvarende nivå kan erstatte deler av utdanningskravet)
· Erfaring med bruk av digitale sak/arkivsystemer i offentlig sektor
· God kunnskap om relevant lovverk for offentlig saksbehandling og arkiv
· God forståelse for saksbehandlingsprosesser og dokumentasjonsforvaltning i offentlig forvaltning
· God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
· Gode IKT-kunnskaper og interesse for digital utvikling i offentlig sektor
Personlige egenskaper:
· Stor arbeidskapasitet
· Fleksibel
· Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
· Utpreget serviceinnstilling
· Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr:
· Varierte arbeidsdager
· Hyggelig arbeidsmiljø
· Pensjons- og forsikringsordninger i KLP
· Lønn etter avtale
Ansettelse skjer for øvrig etter gjeldende lov- og avtaleverk
Vi gjør oppmerksom på at søkere kan føres opp på offentlig søkerliste, selv om søkeren har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.
Søknad sendes elektronisk kommunens hjemmeside [trykk her]
Søknadsfrist: 9.januar 2020
Kontaktinformasjon: Regnskaps- og økonomisjef, Mette Eriksen, tlf. 977 67 430
Bedrift
Aremark kommuneSøknadsfrist
09.01.2020Stillingsfunksjon
AdministrasjonAnsettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1798, AREMARK
AREMARK
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
2357661Se her for andre jobber fra Aremark kommune
- Oppdatert 11.12.2019