Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Felleskjøpet Agri

Ansvarlig Rutiner og prosess

Landbrukstjenester

Felleskjøpet er bondens partner. Vi er Norges ledende og nyskapende leverandør av varer, tjenester og teknologi til landbruket, park & anlegg, og produkter til privatpersoner. En av våre ambisjoner er å skape Nordens beste faghandelsvirksomhet. Vår kunnskap sikrer et rent norsk landbruk med kvalitetsprodukter!  Du vil ha ansvar for utvikling av rutiner og prosesser til de om lag 100 norske butikkene, og inneha gruppelederansvar.

Arbeidsoppgaver
  • Utvikle, implementere og følge opp rutiner og prosesser knyttet til butikkutvikling og Detaljhandel Norge
  • Lede, drive og utvikle rutiner og prosesser for butikk.
  • Utvikle og vedlikeholde “Driftssystem” for butikkene
  • Implementere og drifte prosesser i henhold til avtalte planer og mål
  • Koordinere på tvers av avdelingsgrenser i prosess- og systemtekniske spørsmål og oppgaver
  • Prosjektledelse- og deltakelse
  • Opplæring av nye nøkkelroller tilknyttet Detaljhandel Norge, herunder blant annet butikksjefer
  • Gruppeleder og prosessdriver for superbrukere
  • Ansvarlig for å få prosesser og rutiner til å fungere isolert og sammen på den mest tidseffektive og kostnadseffektive måten - effektivisering
  • Støtte strategiske initiativer med verktøy for tidseffektivitet, kvalitetssikring og nødvendig systemutvikling - integrasjoner
  • Bidra til lavere kostnadsbasis, forenkle driften av butikkene og frigjøre tid til kundemøtet
Kvalifikasjoner
  • Høyere utdanning innen ledelse, økonomi, administrasjon eller varehandel
  • Prosjektlederutdannelse eller relevante kurs for prosjektstyring, prosessarbeid og administrasjon
  • Landbrukskompetanse er ønskelig, men ikke et krav
  • Fra spesialist- eller ledende stilling, 5-7 års erfaring med rutineutvikling og prosessarbeid 
  • Erfaring med varehandel og kjededrift - bred erfaring fra ulike roller
  • Solid erfaring med og kjennskap til prosesser og rutiner i en fag-/detaljhandelskjede
  • Erfaring som prosjektleder
  • LEAN-kompetanse er ønskelig, men ikke et krav
  • Erfaring med utvikling av rutiner og prosesser basert på “beste praksis”-tenkning og standardisering
  • Generelt god IT-kompetanse, herunder Office-programmer, ERP-system og ulike dataverktøy
Personlige egenskaper
  • Forretningsorientert og med «kunden i fokus» i alt vi gjør
  • Handlekraftig, evner å stille krav og følger opp
  • Strukturert og systematisk
  • Engasjert og motivert for å bygge Nordens ledende faghandelskjede
  • Gode samarbeidsevner og relasjonsbygger
  • Initiativ og ansvarlighet - får ting til å skje og tar ansvar
  • Bunnlinjefokus - identifiserer risiko og ser finansielle konsekvenser
  • Gjennomføringevne - følger policy
  • Systematisk tilnærming - er metodisk og systematisk i arbeidet
  • Konstruktivt samarbeid - samarbeider godt, deler erfaring og støtter andre
Vi tilbyr
  • en mulighet til å bidra til bærekraftig norsk matproduksjon
  • spennende arbeidsoppgaver i et selskap i utvikling
  • utvikling av egen kompetanse i et godt arbeidsmiljø
  • konkurransedyktige betingelser og gode forsikrings- og pensjonsordninger

Kun elektroniske søknader via vårt rekrutteringsverktøy vil bli behandlet (klikk på "søk på stillingen" på denne siden). Husk å legge ved relevante vedlegg.