• Bedrift
    Bedriftskonsulent CH AS
  • Søknadsfrist
    Snarest
  • Stillingsfunksjon
    Økonomi og regnskap
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Trapper
  • Utdanningskrav
    Ønskelig
  • Arbeidserfaring
    5-8 år
  • Ønsket Språk
    Norsk, Engelsk
  • Adresse
    1890, RAKKESTAD
    RAKKESTAD
    Norge
  • Andre arbeidssteder
    Rakkestad, Sarpsborg, Mysen, Askim, Indre Østfold
  • Antall stillinger
    1
  • Kompetanseområder
    • administrasjon
    • Arbeidsmiljø
    • business controller
    • controller
    • datakompetanse
    • datakunnskap
    • diagnostisering
    • digitale verktøy
    • Håndverker
    • it
    • kontor
    • kontoroppgaver
    • rapportering
    • regnskap
    • Regnskap
    • regnskapsavslutning
    • regnskapsmedarbeider
    • sirkulærøkonomi
    • økonomi
    • økonomistyring
  • karriere-kode
    6369677
  • Se her for andre jobber fra Bedriftskonsulent CH AS

Spørsmål rettes til

Carine Helgesen
Spesialist Rekruttering/ Lederutvikling
tlf: 48150818

Ledig stilling

Bedriftskonsulent CH AS

Vil du ta ansvar for økonomi og administrasjon – og bidra til å forme fremtidens Nor-Trapp?

Økonomi & administrasjons ansvarlig

Trapper

SPENNENDE JOBB hos Nor-Trapp!

Hos Nor-Trapp får du det beste fra to verdener: tryggheten i en tradisjonsrik bedrift – og energien i en organisasjon som moderniserer og digitaliserer driften. Her blir du en del av et miljø som heier på hverandre, og som samtidig gir deg frihet til å utvikle deg.

AS Nor-Trapp har levert kvalitetstrapper siden 1946 og er en solid og veletablert aktør i det norske markedet. Med våre 30 ansatte leverer vi trapper til både private og profesjonelle kunder over hele landet – og vi er stolte av å være en miljøvennlig bedrift med bærekraftige løsninger i hele produksjonskjeden.

Nå står vi foran et generasjonsskifte (3.generasjon) og en spennende utviklingsfase. Vi moderniserer og digitaliserer driften for å skape en mer effektiv hverdag. Derfor søker vi deg som ønsker en ansvarsfull rolle innen økonomi og administrasjon – med mulighet til å utvikle både deg selv og våre rutiner videre.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dine ansvarsområder

Hos oss får du både ansvar for tallene i dag – og muligheten til å påvirke strategien for i morgen.

En bred rolle med både daglige oppgaver og utviklingsarbeid. Du blir en nøkkelperson som holder oversikt og bidrar til at hjulene går rundt – samtidig som du kan påvirke hvordan vi jobber fremover.

  • Regnskap og bokføring
  • Lønnskjøring og personaladministrasjon
  • Fakturering og oppfølging av innbetalinger
  • Videreutvikling av rutiner og systemer
  • Koordinering av eksterne tjenester ved behov
  • Administrativ støtte til ledelsen
  • Generelt kontorarbeid og kundebehandling

Avhengig av hvem som trer inn i stillingen, kan enkelte oppgaver også settes ut eksternt dersom det er hensiktsmessig for utviklingen videre.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Egenskaper vi ønsker at du har:

For å lykkes i rollen bør du være en person som liker ansvar, har oversikt og samtidig er fremoverlent. Du er til å stole på, har et ryddig hode og evner å kombinere detaljfokus med helhetsblikk.

I tillegg er du:

  • Ansvarsbevisst og strukturert – du liker å ha kontroll på både tall og prosesser
  • Tillitsskapende – en som kolleger og ledelse kan støtte seg på
  • Løsningsorientert – ser hvordan ting kan gjøres enklere og smartere
  • Selvgående – men trives også med samarbeid og fellesskap
  • Positiv og engasjert – bidrar til et godt arbeidsmiljø

Kvalifikasjoner du gjerne har:

Vi ser etter deg som har et godt grep om tall og økonomi, og som samtidig har lyst til å utvikle deg videre. Kanskje har du allerede flere års erfaring fra regnskap og lønn – eller du er i startgropen med grunnkompetanse og ambisjoner om å vokse inn i en større rolle.

  • Grunnleggende erfaring med regnskap og lønn – og trygg på å jobbe strukturert med tall
  • Kjennskap til regnskapsprogrammer, gjerne Tripletex, eller motivasjon til raskt å lære deg det
  • Behersker norsk godt, både skriftlig og muntlig
  • Erfaring fra administrasjon eller kontorarbeid – eller ønske om å bygge dette videre
  • Ambisiøs, lærevillig og nysgjerrig – du vil mer enn å bare «holde tallene i orden»

Nor-Trapp tilbyr deg:

Du får en fast 100 % stilling i et selskap som har levert kvalitet siden 1946, og vi sørger for grundig opplæring, kurs og faglig utvikling slik at du kan vokse i rollen. Stillingen er en nøkkelrolle, hvor du får mulighet til å være med og modernisere og forbedre arbeidsprosesser sammen med ledelsen. Vi tilbyr et inkluderende og hyggelig arbeidsmiljø der vi kombinerer stolte håndverkstradisjoner med ny teknologi, og du får konkurransedyktige betingelser.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

👉 Vil du bli en sentral bidragsyter i Nor-Trapps videre utvikling? Da håper vi å høre fra deg!

Slik søker du :-)
Send søknad og CV via søkerlenken som vedlagte filer, snarest. Vi behandler søknader fortløpende, så vi oppfordrer deg til å søke så snart som mulig. Har du spørsmål om stillingen, er du velkommen til å ta kontakt med rekrutteringsspesialist Carine Helgesen i Bedriftskonsulent CH AS, telefon 48150818 / e-post carine@bedriftskonsulent.no. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Om Nor-Trapp:

Nor-Trapp er Norges mest erfarne produsent av trapper, med historie tilbake til 1946. Vi kombinerer håndverkstradisjon og moderne teknologi for å levere trapper av høy kvalitet og unikt design. Vår produksjon er lokalisert i Rakkestad, og vi har montører og selgere på Østlandet, Sørlandet og Vestlandet.


Bedriftskonsulent Carine Helgesen bidrar til vellykkede prosesser med sitt personlige engasjement, med sin solide erfaring fra ledelse og med betydningsfulle nettverk. Produktene er i hovedsak: Rekrutteringstjenester, leder og bedriftsutvikling, samt kurs og foredrag innen nevnte områder. 

 

  • Bedrift
    Bedriftskonsulent CH AS
  • Søknadsfrist
    Snarest
  • Stillingsfunksjon
    Økonomi og regnskap
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Trapper
  • Utdanningskrav
    Ønskelig
  • Arbeidserfaring
    5-8 år
  • Ønsket Språk
    Norsk, Engelsk
  • Adresse
    1890, RAKKESTAD
    RAKKESTAD
    Norge
  • Andre arbeidssteder
    Rakkestad, Sarpsborg, Mysen, Askim, Indre Østfold
  • Antall stillinger
    1
  • Kompetanseområder
    • administrasjon
    • Arbeidsmiljø
    • business controller
    • controller
    • datakompetanse
    • datakunnskap
    • diagnostisering
    • digitale verktøy
    • Håndverker
    • it
    • kontor
    • kontoroppgaver
    • rapportering
    • regnskap
    • Regnskap
    • regnskapsavslutning
    • regnskapsmedarbeider
    • sirkulærøkonomi
    • økonomi
    • økonomistyring
  • karriere-kode
    6369677
  • Se her for andre jobber fra Bedriftskonsulent CH AS

Spørsmål rettes til

Carine Helgesen
Spesialist Rekruttering/ Lederutvikling
tlf: 48150818