Bedrift
Kongsberg GruppenSøknadsfrist
12.01.2020Stillingsfunksjon
Administrasjon og ledelseBransje
HoldingselskaperUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3616, KONGSBERG
KONGSBERG
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
2347626Se her for andre jobber fra Kongsberg Gruppen
- Oppdatert 09.12.2019
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Kongsberg Gruppen
Administrasjonskoordinator (DLS:01/19)
Holdingselskaper
Kongsberg Defence and Aerospace AS er Norges ledende leverandør av forsvars- og romfartsrelaterte systemer. Vi utvikler og leverer kommando-, kontroll- og kommunikasjonssystemer, våpenstyringssystemer, overvåking, missiler og er produsent av avanserte komposittprodukter til fly- og helikoptermarkedet.
Land Systems er en divisjon i Kongsberg Defence and Aerospace AS, som utvikler og produserer våpenstyringssystemer og sikre kommunikasjonssystemer for landbasert forsvar og myndighetskunder. Våre systemer er levert til over 20 nasjoner og er verdensledende i både teknologi og markedsandeler. Vi er en divisjon i vekst med høy aktivitet i nasjonale og internasjonale markeder.
Avdelingen Business Support som det utlyste stillingen tilhører ivaretar flere aspekter av bedriftens og kundens støttefunksjoner. Herunder områdene Juridisk/kontrakt, Sikkerhet, Byggadministrasjon, HMS, HR og Administrasjonskoordinator.
Vi søker nå en erfaren Administrasjonskoordinator.
Arbeidsoppgaver:
- Støtte til markedsavdelingen
- Utarbeide brosjyrer, annonser og markedsmateriell
- Utarbeidelse av tilbud
- Registrering av kontrakter i elektronisk arkivsystem
- Ansvar for registrering, mottak og forsendelser av post/pakker
- Import og tollbehandling
- Kontakt mot ambassader, handelskammeret, UD, visumsøknader m.m.
- Oppfølging og oppdatering av divisjonens intranett, eksterne websider og sosiale mediekanaler
- Bestille reiser (via reisebyrå), konferanser, catering, selskaper og kundearrangementer
- Oppfølging av internkontrakter og kontakt mot underleverandører av kaffemaskiner, renholdstjenester og kantine
- Booke møterom og klargjøring av VIP møterom
- Innkjøp av rekvisita, kontormøbler og gaver
Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper:
- Minimum 5 års erfaring fra tilsvarende stilling
- Gode IT kunnskaper
- Serviceorientert, selvstendig, og imøtekommende
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Gode muntlige og skriftlige språkferdigheter, både norsk og engelsk.
Vi tilbyr:
- Interessante og varierte arbeidsoppgaver i en høyteknologisk bedrift
- Jobb i et åpent og kollegialt miljø
- Konkurransedyktige betingelser med gode pensjons- og forsikringsordninger
- Gode velferdsordninger
Stillingen setter krav til at søkeren må kunne sikkerhetsklareres i Norge og NATO.
Søknader vil bli behandlet fortløpende.
Bedrift
Kongsberg GruppenSøknadsfrist
12.01.2020Stillingsfunksjon
Administrasjon og ledelseBransje
HoldingselskaperUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3616, KONGSBERG
KONGSBERG
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
2347626Se her for andre jobber fra Kongsberg Gruppen
- Oppdatert 09.12.2019