Bedrift
Lørenskog kommuneSøknadsfrist
28.06.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1473, LØRENSKOG
LØRENSKOG
Antall stillinger
1karriere-kode
3897318Se her for andre jobber fra Lørenskog kommune
- Oppdatert 25.06.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Lørenskog kommune
4 Veileder stillinger
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
NAV Lørenskog har 90 ansatte fordelt på fire avdelinger. Vi betjener 43 000 innbyggere, og har kontorer i moderne lokaler sentralt i Lørenskog. Det er gode bussforbindelser mellom Oslo og Lillestrøm. Vi er i kontinuerlig utvikling og leverer stadig bedre tjenester. Vi jobber målrettet for å realisere NAV sin målsetting om å få flere i arbeid og aktivitet og færre på stønader.
Trives du med å finne gode løsninger i samhandling med mennesker med behov for litt ekstra hjelp? Er du en person med pågangsmot og engasjement som ønsker å gjøre en forskjell? Trives du i en hektisk hverdag med stor variasjon av oppgaver? Har du lyst til å arbeide i et flott arbeidsmiljø, da kan du være den kollegaen vi ønsker oss.
Vi har ledig fire midlertidig stillinger, fra seks måneders vikariat og en med mulighet for fast ansettelse.
Hvis du er nyutdannet og har Bachelor i Sosialt arbeid og har pågangsmot, ønske om å gjøre forskjell. Ta en ekstra titt på denne stillingen.
Arbeidsoppgaver:
- veiledning og oppfølging av brukere som mottar sosialhjelp
- saksbehandling etter sosialtjenesteloven
- kartlegging, behovsavklaring, oppfølging, veiledning og motivasjon av bruker som trenger bistand for å komme i arbeid og aktivitet
- vurdering av tiltak og virkemidler for tilbakeføring til arbeid
- selvstendig ansvar og saksbehandling for egen portefølje
- være i tett dialog med arbeidsgivere, helsepersonell, tiltaksbedrifter og andre samarbeidspartnere både internt og eksternt
Da NAV er under kontinuerlig endring, må endringer av arbeidsoppgaver påregnes etter kontorets behov
Kvalifikasjoner:
Må krav:
- minimum 3 årig utdanning fra høyskole eller universitet. Foretrukket er innenfor velferdsfag og sosialt arbeid, men annen relevant utdanning kan også være aktuelt
- meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
- erfaring i bruk av IKT-systemer som arbeidsverktøy og erfaring innen digital kommunikasjon
- erfaring innen kommunikasjon, veiledning og samhandling med mennesker
Ønskelig med:
- erfaring innen oppfølging av mennesker i en krevende situasjon
- erfaring innen saksbehandling og lovanvendelse
Vi ønsker at du forteller hvordan din utdanning og erfaring kvalifiserer deg til denne stillingen i søknaden og vi ønsker at du matcher din utdanning, mot alle punktene som er listet opp under kvalifikasjoner. Hvorfor er nettopp du best kvalifisert til denne stillingen?
Personlige egenskaper:
- du har evnen til å motivere, og ser muligheter fremfor begrensninger
- du er endringsvillig, engasjert og resultatorientert
- du kan arbeide strukturert og systematisk med evne til å prioritere mellom ulike arbeidsoppgaver
Vi tilbyr:
- God arbeidstid- og fleksitidsordning
- God pensjons- og forsikringsordning
- Mulighet for fag/kompetanseutvikling
- Helsefremmede aktiviteter og velferdsgoder som blant annet firmahytter
Som ansatt i Lørenskog kommune må du kunne identifisere deg med våre verdier; åpen, troverdig og engasjert. Lørenskog kommune ønsker å ha mangfold på arbeidsplassene som speiler befolkningen og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke.
I henhold til Offentleglova § 25 kan opplysninger om søkere bli offentliggjort selv om søkeren er bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste. Søkere vil få varsel, dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge.
Bedrift
Lørenskog kommuneSøknadsfrist
28.06.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1473, LØRENSKOG
LØRENSKOG
Antall stillinger
1karriere-kode
3897318Se her for andre jobber fra Lørenskog kommune
- Oppdatert 25.06.2021