• Bedrift
    Gjemnes kommune
  • Søknadsfrist
    30.07.2023
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6631, BATNFJORDSØRA
    GJEMNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5262154
  • Se her for andre jobber fra Gjemnes kommune
  • Oppdatert 30.07.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Gjemnes kommune

1 år vikariat helsefagarbeider i 80% stilling annenhver helg

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Om kommunen:
Gjemnes kommune er en organisasjon i utvikling, og nå har vi bruk for din kompetanse. Vi har et godt og trivelig arbeidsmiljø, der verdibasert ledelse bygd på lagånd, ansvarliggjøring, lojalitet og brukerfokus ligger til grunn for virksomheten. Gjemnes kommune har 2600 innbyggere og ligger sentralt plassert midt imellom Kristiansund og Molde med god bussforbindelse til begge byer. Kommunen ligger i naturskjønne omgivelser med rike muligheter for friluftsliv i alle årstider.

Stillingstype:
Vi søker etter helsefagarbeider i 1 års vikariat i 80% stilling med annenhver helg ved Bo, habilitering og mestring i Gjemnes Kommune med oppstart 15.08.23.
Vi søker deg som er fylt 18 år og ønsker å jobbe i bolig for mennesker med psykisk utviklinghemming?
Sykepleie-/vernepleierstudenter samt annen kompetanse kan også bli vurdert.
Det er arbeid i turnus med vakter både på dag, kveld og natt samt annenhver helg. Det arbeides med langvakter fra høsten 2023 og stillingen kan innebære dette.

Beskrivelse av arbeidssted:
Nåstad omsorgsbolig er et sentrumsnært bofelleskap.
Enheten har to hovedarbeidsområder, dag- og aktivitetssenter med dagarbeidstid og botjeneste.

Arbeidsoppgaver:

  • Varierte arbeidsoppgaver der fokuset er målrettet pleie, omsorg og miljøarbeid ut fra den enkelte pasient sitt behov.
  • Gi individuelt tilpassede tjenester ut fra gjeldende vedtak.
  • Samarbeid med pårørende og eksterne samarbeidspartnere (legetjeneste, spesialisthelsetjeneste, apotek, responssenter mm.)
  • Bidra til yrkesetisk refleksjon og dialog på arbeidsplassen.
  • Dokumentasjon i Profil.
  • Legemiddelhåndtering.
  • Særkontaktoppgaver, oppdatering av tiltaksplaner og evalueringsarbeid.

Kvalifikasjoner og personlige egenskaper:

  • Norsk autorisasjon som helsefagarbeider (annen relevant kompetanse kan vurderes)
  • Kunne jobbe selvstendige og være faglig bevisst.
  • Kunne jobbe systematisk.
  • Være god på kommunikasjon og samarbeid.
  • Du har engasjement for faget og respekt for den enkelte pasient.
  • Være stabil og fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver.
  • Du har evne til å jobbe både selvstendig og i team.
  • God i norsk muntlig og skriftlig.
  • Erfaring fra arbeid med utviklingshemmede er en fordel, men ikke et krav.
  • Kunne jobbe strukturert og følge prosedyrer og tiltaksbeskrivelser.
  • Førerkort klasse B
  • Du er engasjert, positiv og har et ønske om å bidra til et godt arbeidsmiljø.
  • Gode datakunnskaper
    Personlig egnethet vektlegges.

Vi tilbyr:

  • Kompetente og engasjerte medarbeidere og et arbeidsmiljø der vi fokuserer på trivsel.
  • Varierte, spennende og utfordrende arbeidsoppgaver.
  • En tjeneste hvor vi sammen med den enkelte tjenestemottaker skaper et verdig liv.
  • Avlønning etter sentral Hovedtariffavtale.
  • Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger.

Politiattest:
Det er krav om politiattest etter Helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 og helsepersonelloven §20A.

Søknad:
Vi ber om at elektronisk søknadsskjema benyttes. Godkjente kopier av vitnemål og attester tas med ved evt. intervju.

Søkerliste:
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

  • Bedrift
    Gjemnes kommune
  • Søknadsfrist
    30.07.2023
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6631, BATNFJORDSØRA
    GJEMNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5262154
  • Se her for andre jobber fra Gjemnes kommune
  • Oppdatert 30.07.2023