Bedrift
Larvik kommuneSøknadsfrist
09.11.2020Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlige tjenester og forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3257, LARVIK
LARVIK
Antall stillinger
1karriere-kode
3239741Se her for andre jobber fra Larvik kommune
- Oppdatert 25.10.2020
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Larvik kommune
Virksomhetsrådgiver for virksomhetsleder/kommuneoverlege
Offentlige tjenester og forvaltning
Larvik kommune ved Helse og Mestring søker deg som faglig rådgiver til virksomhetsleder/kommuneoverlege 2.
Kommuneoverlege 2 er virksomhetsleder for Larvik legevakt og har ansvar for TISK-arbeid i Larvik kommune og videre ansvar for utvikling av framtidens akuttmedisinske tjeneste til Larvik kommune.
Virksomhet legevakt består av 2 avdelinger: Avdeling Legevakt med tjeneste til migrasjon og vaksinasjon, samt avdeling Testteam.
Larvik legevakt er en kommunal legevakt som dekker det geografiske nedslagsområdet for Larvik kommune. Legevakten er organisert som døgnbemannet legevakt og har kombinasjon både av fast ansatte og selvstendig næringsdrivende leger. Larvik legevakt er kjent for stabil ansattgruppe, hyggelig arbeidsmiljø og lavt sykefravær.
Larvik legevakt holder til i lokaler i Sykehuset i Vestfold, i Larvik. Det er opprettet et eget luftveismottak i et bygg 50 meter fra sykehusbygget for å kunne håndtere Corona pandemien.
Testteam er ansvarlig for å dekke behovet for Coronatesting under pågående pandemi, og har 2 stasjoner.
Det foreligger konkrete utviklingsplaner for en ny legevakten og framtidens akuttmedisinske tjenester i Larvik. Som vår virksomhetsrådgiver vil du bidra til at virksomhetsleder/kommuneoverlege 2 kan ivareta sitt ansvar. Du vil særlig bidra i prosjektutvikling av framtidens akutte tjeneste, og du vil bidra til faglig utvikling i virksomheten.
- Du bidrar til prosjektutvikling «framtiden akutte tjeneste».
- Du støtter virksomhetsleder/kommuneoverlege 2.
- Du har ansvar for nettverk for våre avdelingskoordinatorer.
- Du koordinerer eksterne tilsyn.
- Du har ansvar for faglig samhandling internt i virksomheten og mot andre virksomheter og mot fellesorganisasjoner.
- Du vil bidra til tverrfaglig samarbeid som basis for et godt faglig og kollegialt miljø både internt i virksomheten og inn mot andre samarbeidspartnere som pasienter/brukere, pårørende, spesialisthelsetjenesten og andre samarbeidspartnere
- Du bidrar til samarbeid med andre stabsfunksjoner.
- Du koordinerer interne studenter, elever og lærlinger.
- Du bistår ved klager og tilsyn i enkeltsaker.
- Du bidrar til at virksomhetsleder kan Ivareta virksomhetens plan og styring av faglig forsvarlig tjenester (TQM) i samarbeid med virksomheten og avdelingsledergruppen.
- Du driver risikoanalyser, kvalitetssikring, forbedring og utvikling.
- Du utarbeider kompetanseplan, herunder bistå med fagutvikling, opplæring og implementering.
- Veiledning.
- Du bidrar i forbedrings- og utviklingsarbeid, og gjennom dette bygger du kommunens positive omdømme.
- Du bidrar inn i andre oppgaver som støtter opp under hovedoppdraget.
- Du har interesse for prosjektutvikling og utviklingsarbeid i kommunal sektor.
- Du har fortrinnsvis kompetanse innenfor kvalitetsarbeid, prosessledelse eller veiledning.
- Du har 3 årig helsefaglig utdanning eller tilsvarende.
- Du har erfaring og motivasjon til å implementere endringer.
- Du har fortrinnsvis helserett.
- Du har gode kommunikasjonsferdigheter i norsk, både skriftlig og muntlig
- Du er faglig engasjert og utviklingsorientert
- Du har god organisasjons- og rolleforståelse
- Du har forståelse for viktigheten av og er god på samarbeid med alle profesjonsgrupper
- Du har et godt humør og er løsningsorientert
- Du har god toleranse for håndtering av pressede situasjoner
- Du er arbeidsvillig og fleksibel
- Du er ansvarsbevisst og har evne til selvstendig arbeid
- Du er tydelig, stødig og trygg
- Du har god arbeidsmoral og er lojal
- Du evner å løfte blikket og se helhet og sammenhenger for optimalisering av tjeneste og for ivaretagelse av de ansatt
- Personlig egnethet vektlegges
Lønns- og arbeidsvilkår som øvrige ansatte i Larvik kommune.
Et hektisk arbeidsmiljø hvor du får delta i nybrottsarbeid og utviklingen av tjenesten.
Annet
Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår og og med de rettigheter og plikter som følger av overenskomster, reglementer og lover.
Den kommunale arbeidsstyrken skal i størst mulig grad gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Kvalifiserte personer med innvandrerbakgrunn oppfordres til å søke. Vi gjør oppmerksom på at søkere kan føres opp på offentlig søkerliste, selv om søkeren har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om. Politiattest må fremlegges før tilsetting
Søknad sendes elektronisk innen fristen via Webcruiter.
Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag. Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noe. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige. En jobb med mening. Med mulighet til å utgjøre en forskjell. Det kan vi garantere at du får hos oss.
Bedrift
Larvik kommuneSøknadsfrist
09.11.2020Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlige tjenester og forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3257, LARVIK
LARVIK
Antall stillinger
1karriere-kode
3239741Se her for andre jobber fra Larvik kommune
- Oppdatert 25.10.2020