Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
18.10.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0979, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
4128940Se her for andre jobber fra Oslo kommune
- Oppdatert 01.10.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Oslo kommune
Vil du være med å videreutvikle Stigenga i en ny stilling?
Offentlig forvaltning
Bydel Stovner ser nå etter en ny assisterende Seksjonsleder til Stigenga omsorgsbolig og dagsenter. Stigenga gir tilbud til fysisk funksjonshemmede og personer med utviklingshemming med store bistandsbehov. Som assisterende seksjonsleder vil du ha en viktig jobb i det faglige og administrative arbeidet i boligen. Du vil være leders høyre hånd og stedfortreder, ha et særskilt ansvar for å utvikle det faglige arbeidet og være et naturlig bindeledd mellom beboere, pårørende og personal. Du vil ha faglig veiledning av personalet, samt ha overordnet ansvar for arbeidsplaner i planleggingsverktøyet GAT og overordnet ansvar i Gerica. Vi ser etter deg som trives med et stort spenn i arbeidsoppgaver og som ikke er redd for å ta i et tak enten oppgaven er stor eller liten.
Stigenga ligger vakkert til 5 minutter fra Høybråten togstasjon og det er enkelt å komme hit med kollektivt. Stigenga består av 20 leiligheter og et dagsenter. Boligen har 38 årsverk, har et sterkt faglig miljø med 9 høyskolestillinger (vernepleier, sykepleier, fysio- og ergoterapeut. I direkte tilknytning til boligene er det etablert tjenester som omfatter hjemmesykepleie, miljøarbeid, praktisk bistand, ergoterapi, fysioterapi og nattjeneste.
Stigenga er en del av seksjon for heldøgnstjenester og avlastning som igjen er en del av avdeling for helse, aktivitet og mestring.
Assisterende Seksjonsleder er organisatorisk underlagt seksjonsleder og er dens stedfortreder. Assisterende seksjonsleder vil jobbe tett opp mot seksjonsleder og delta i driften av Stigenga.
Lønn: Lønnstrinn 46
Gyldig politiattest må fremlegges før oppstart.
Arbeidsoppgaver:
- Delegerte oppgaver/ansvar etter avtale med Seksjonsleder
- Være bindeledd mellom bolig og samarbeidspartnere
- Faglig veiledning av tjenestestedets personell, spesielt opp mot tjenesteansvarlige vernepleiere og sykepleiere
- Ha overordnet ansvar for planlegging, koordinering og ajourhold i turnusplanleggingssystemet GAT og blålysrolle i Gerica
- Kvalitetssikre tjenestene til våre beboere
- Bidra til å utvikle en tjeneste som er tilpasset den enkelte beboer og deres pårørende
- Ansvar for opplæring, oppfølging og undervisning knyttet til systemer, fagspesifikke behov og enkeltbrukere
- Ansvarlig for samarbeidsmøter og ansvarsgrupper
- Delta i brukerrettet arbeid
Kvalifikasjoner:
- Syke- eller vernepleie kompetanse med godkjent autorisasjon
- Arbeidserfaring med målgruppen
- Erfaring fra personalledelse
- Fordel med veiledningskompetanse
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk, tilsvarende norskprøve C1
Personlige egenskaper:
- Viser initiativ og handlekraft
- Har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Jobber strukturert, effektiv og er flink til å planlegge
- Er fleksibel og evner å prioritere arbeidsoppgavene i tråd med seksjonens behov
- Setter mål for arbeidet ditt og bygger gode relasjoner
Vi tilbyr:
- Interessante og varierte arbeidsoppgaver
- En meningsfull og givende jobb
- Stort potensiale for læring og mestring
- Godt arbeidsmiljø med fokus på fag, tverrfaglig samarbeid, humor, pågangsmot og åpenhet
- Gode tjenestepensjons- og forsikringsordninger i Oslo pensjonsforsikring
- Kurs- og opplæringstilbud
Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
18.10.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0979, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
4128940Se her for andre jobber fra Oslo kommune
- Oppdatert 01.10.2021