• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    02.01.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1369, STABEKK
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4250214
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 02.12.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Vil du være med å starte opp et helt nytt botilbud?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du ute etter en spennende og utfordrende jobb, så er kanskje nettopp dette stillingsannonsen du bør fortsette å lese. Vi søker etter en dyktig og engasjert fagperson som er klar for nye utfordringer i en nyoppstartet bolig.
 
Stabekk/Sandvika boliger består av 4 avdelinger i områdene Bekkestua, Sandvika, Stabekk og Fornebu, hvor det bor voksne personer med utviklingshemming. Vi søker deg som er engasjert og interessert i å gi et ekstra bidrag til våre brukere. Vårt mål er å gi tjenester av høy faglig kvalitet og god omsorg.
 
Meglergården er en nyoppstartet bolig på Bekkestua som vil bestå av 12 beboere med ulike behov for bistand. Våre beboere er i alderen 18-35 år og skal for første gang flytte inn i egne leiligheter og bo for seg selv. De trenger opplæring, veiledning og bistand i det daglige.
Selvbestemmelse og mestring er viktige verdier i vårt arbeid, og vi jobber hver eneste dag for å finne best mulige løsninger for at våre beboere skal ha en meningsfull hverdag. Vi søker etter deg som fagutviklingsvernepleier som ønsker å utvikle et helt nytt fagmiljø og som samarbeider med vernepleiere, miljøterapeuter, helsefagarbeidere og øvrig personal for at beboerne skal få ett godt liv i sine nye leiligheter. 
 
Dersom du er en som brenner for faget ditt og som ønsker å være med på å utarbeide og utvikle gode tjenester til våre beboere, kan dette være jobben for deg. Her vil du få mulighet til å være med på å starte opp ett helt nytt botilbud! 

Arbeidsoppgaver:

  • Ha det overordnede faglige ansvar for tjenesten
  • Sørge for at prosedyrer og tiltak holder nødvendig faglig kvalitet og er i tråd med faglige og etiske retningslinjer
  • Ansvar for at medikamenthåndtering følger gjeldene lovverk og retningslinjer
  • Etablere system og struktur for veiledning og internopplæring
  • Sørge for at fagveiledning blir ivaretatt mellom personell
  • Ansvar for intern opplæring og ansvar for interne opplæringsplaner
  • Oppfølging av tiltaksplaner i journalsystemet Profil
  • Kjenner avdelingens pasient/brukergruppe og har ansvar for at de enkeltes behov tilfredsstilles gjennom fokus og gode interne rutiner
  • Samarbeide med, og følge opp, spesialisthelsetjenesten og øvrige interne og eksterne instanser 

Kvalifikasjoner:

Som fagutviklingsvernepleier

  • er du utdannet med norsk autorisasjon. HPR-nr registreres i CV
  • mestrer du veiledning og kommunikasjon med brukere, pårørende og kollegaer
  • har du kjennskap til relevant lovverk for tjenesteområdet
  • må du være fortrolig med bruk av relevante IT-verktøy
  • stilles det krav til bestått norskprøve C1 eller tilsvarende for søkere fra land utenfor Skandinavia

Personlige egenskaper:

Vi ser etter deg som

  • er glad i å jobbe i team
  • tenker helhetlig
  • er strukturert
  • er løsningsfokusert
  • er samarbeidsorientert og evner å skape gode relasjoner til brukere, pårørende og kollegaer
  • har engasjement for målgruppen
  • har gode faglige og etiske holdninger
  • bidrar til å utvikle et godt arbeidsmiljø

Personlig egnethet vil bli vektlagt 

Vi tilbyr:

  • Faglige utfordringer og ett sted du kan utvikle deg
  • Turnus med arbeid hver 4. helg
  • Givende arbeid med en ung og inspirerende brukergruppe
  • Faglig nettverksmøter med andre fagansvarlige i distriktet
  • Mulighet til videreutdanning med kompetanseutviklingsstipend
  • Offentlig tjenestepensjonsordning
  • Bedriftsidrettslag, kultur- og tjenestetilbud

Gyldig politiattest iht. helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse

 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    02.01.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1369, STABEKK
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4250214
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 02.12.2021