• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    06.02.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1176, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4345990
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 21.01.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Vil du være en del av det trivelige arbeidsmiljøet i en stilling som førstekonsulent?

Offentlig forvaltning

Vi søker en førstekonsulent som viser omsorg, arbeidsglede, mot, og raushet i en travel hverdag. Disse verdiene er med på å skape et godt arbeidsmiljø, noe vi er opptatt av hos oss!

Nordseterhjemmet ligger i Bydel Nordstrand like ved Nordseter gård. Det er kort vei til trikk, buss og T-bane. Sykehjemmet har to somatiske avdelinger og en skjermet avdeling. I tillegg har vi dagsenter og trygghetsavdeling.

Vi har stort fokus på kvalitet og fagutvikling der medarbeidere jobber tett med personsentret omsorg etter visjon "Livsutfoldelse i trygge omgivelser". Vi er opptatt av at alle besøkende, beboere og ansatte opplever å bli møtt med et smil, imøtekommende og god service. Derfor legger vi stor vekt på personlige egenskaper.

Som førstekonsulent hos oss vil du få anledningen til å arbeide med HR- og andre personaladministrative oppgaver. Arbeidsdagen er preget av variasjon, og du vil være med på å forme din egen arbeidshverdag. Du vil ha et tett samarbeid med ledere, og ha en sentral støttefunksjon.
Vi søker en strukturert og effektiv person som har evnen til å samhandle godt med både ledere og medarbeidere på sykehjemmet.

Vennligst legg ved attester, vitnemål o.l. med søknaden.

Arbeidsoppgaver:

  • HR- og administrasjonsoppgaver
  • Rekruttering A-Å (utlysning, intervju, innstilling og opprettelse av arbeidskontrakter m.m.)
  • 1. linje IKT for sykehjemmet - superbruker for digitale systemer som Acos, Unit 4, Gerica, Microsoft 365
  • Ansvar for elektronisk arkiv (Acos Websak)
  • Installasjon og brukerstøtte av IKT-utstyr (PC/laptop, mobile enheter og telefoni)
  • Være en pådriver i prosesser for digitalisering for ansatte, beboere og pårørende
  • Internfakturering og behandling av innkomne fakturaer i Agresso/Unit 4, og arbeid med pasientregnskap
  • Inngå som en del av resepsjonsordningen

Kvalifikasjoner:

  • Høyskole- eller universitetsutdanning innen HR eller tilsvarende relevante fagområder
  • Meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne (norsk, nivå C1 eller C2)
  • Erfaring med HR-arbeid og rekruttering, gjerne fra offentlig sektor
  • Kjennskap til relevant lov- og avtaleverk
  • Interesse og høy kompetanse om digitaliseringsprosesser

Personlige egenskaper:

  • God kompetanse i bruk av relevante IKT-verktøy, og evnen til raskt sette seg inn i nye systemer
  • Har evnen til å takle varierte arbeidsoppgaver i en hektisk hverdag
  • Selvgående og initiativrik
  • Tilpasningsdyktig og fleksibel
  • Serviceinnstilt og tillitsskapende
  • Har gode formidlingsevner - evnen til å gi opplæring og veilede
  • Ryddig, strukturert og effektiv
  • Har gode samarbeidsevner og er god på kommunikasjon
  • Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

  • Et arbeidsmiljø preget av omsorg, arbeidsglede, mot og raushet
  • Gode lønns-, forsikring- og pensjonsforhold
  • Lønnsplassert i lønnstrinn 36, tilsvarende kr 425 120 i 80 % stilling
  • Flexibel arbeidstidsordning
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    06.02.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1176, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4345990
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 21.01.2022