Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
06.02.2022Ansettelsesform
workTime.DeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1176, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
4345990Se her for andre jobber fra Oslo kommune
- Oppdatert 21.01.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Oslo kommune
Vil du være en del av det trivelige arbeidsmiljøet i en stilling som førstekonsulent?
Offentlig forvaltning
Vi søker en førstekonsulent som viser omsorg, arbeidsglede, mot, og raushet i en travel hverdag. Disse verdiene er med på å skape et godt arbeidsmiljø, noe vi er opptatt av hos oss!
Nordseterhjemmet ligger i Bydel Nordstrand like ved Nordseter gård. Det er kort vei til trikk, buss og T-bane. Sykehjemmet har to somatiske avdelinger og en skjermet avdeling. I tillegg har vi dagsenter og trygghetsavdeling.
Vi har stort fokus på kvalitet og fagutvikling der medarbeidere jobber tett med personsentret omsorg etter visjon "Livsutfoldelse i trygge omgivelser". Vi er opptatt av at alle besøkende, beboere og ansatte opplever å bli møtt med et smil, imøtekommende og god service. Derfor legger vi stor vekt på personlige egenskaper.
Som førstekonsulent hos oss vil du få anledningen til å arbeide med HR- og andre personaladministrative oppgaver. Arbeidsdagen er preget av variasjon, og du vil være med på å forme din egen arbeidshverdag. Du vil ha et tett samarbeid med ledere, og ha en sentral støttefunksjon.
Vi søker en strukturert og effektiv person som har evnen til å samhandle godt med både ledere og medarbeidere på sykehjemmet.
Vennligst legg ved attester, vitnemål o.l. med søknaden.
Arbeidsoppgaver:
- HR- og administrasjonsoppgaver
- Rekruttering A-Å (utlysning, intervju, innstilling og opprettelse av arbeidskontrakter m.m.)
- 1. linje IKT for sykehjemmet - superbruker for digitale systemer som Acos, Unit 4, Gerica, Microsoft 365
- Ansvar for elektronisk arkiv (Acos Websak)
- Installasjon og brukerstøtte av IKT-utstyr (PC/laptop, mobile enheter og telefoni)
- Være en pådriver i prosesser for digitalisering for ansatte, beboere og pårørende
- Internfakturering og behandling av innkomne fakturaer i Agresso/Unit 4, og arbeid med pasientregnskap
- Inngå som en del av resepsjonsordningen
Kvalifikasjoner:
- Høyskole- eller universitetsutdanning innen HR eller tilsvarende relevante fagområder
- Meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne (norsk, nivå C1 eller C2)
- Erfaring med HR-arbeid og rekruttering, gjerne fra offentlig sektor
- Kjennskap til relevant lov- og avtaleverk
- Interesse og høy kompetanse om digitaliseringsprosesser
Personlige egenskaper:
- God kompetanse i bruk av relevante IKT-verktøy, og evnen til raskt sette seg inn i nye systemer
- Har evnen til å takle varierte arbeidsoppgaver i en hektisk hverdag
- Selvgående og initiativrik
- Tilpasningsdyktig og fleksibel
- Serviceinnstilt og tillitsskapende
- Har gode formidlingsevner - evnen til å gi opplæring og veilede
- Ryddig, strukturert og effektiv
- Har gode samarbeidsevner og er god på kommunikasjon
- Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr:
- Et arbeidsmiljø preget av omsorg, arbeidsglede, mot og raushet
- Gode lønns-, forsikring- og pensjonsforhold
- Lønnsplassert i lønnstrinn 36, tilsvarende kr 425 120 i 80 % stilling
- Flexibel arbeidstidsordning
Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
06.02.2022Ansettelsesform
workTime.DeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1176, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
4345990Se her for andre jobber fra Oslo kommune
- Oppdatert 21.01.2022