• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    12.12.2022
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4897543
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 29.11.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Vil du skape gode kundeopplevelser for IT brukerstøtte?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Brukerhenvendelser er en tverrfaglig enhet bestående av IT Brukerstøtte, Servicesenteret og Veiledningstorget. Sammen hjelper vi brukerne med det meste innen IT støtte og administrative tjenester. Vi er tilgjengelige gjennom flere forskjellige kanaler, og har en tydelig ambisjon om å bli best på service gjennom best mulig kvalitet på tjenestene og riktig serviceinnstilling.

Som medarbeider i IT brukerstøtte bidrar du til at ansatte i Bærum kommune får god bistand og en positiv opplevelse ved første kontakt.

Bærum kommune har ca. 12 000 ansatte i tillegg til innleid arbeidskraft. IT Brukerstøtte er hele kommunens knutepunkt for IT-relaterte henvendelser. Som SPOC (Single Point of Contact) håndterte vi over 30 000 saker i 2021.
Er du en dyktig brukerstøttetekniker, er det deg vi søker til IT-Brukerstøtte. Du er god til å kommunisere på telefon, chat og e-post, og liker å gi god hjelp til våre ansatte.

Fra 01.01.2023 har vi 2 faste 100% stillinger ledig. Tiltredelse snarest.

Arbeidsoppgaver:

  • Dine oppgaver vil være å bistå på vår brukerstøttetelefon, og løse de problemer brukerne har med IT
  • Kundekontakt gjennom telefon, chat og e-post dersom dette er nødvendig for å løse henvendelsen. Det vil si å gi hjelp med alle tjenester kommunen har innen IT
  • Generell brukerstøtte for kommunens ansatte
  • Bistå kolleger i kommunen med feilsøk
  • Kundebehandling på telefon og via sakshåndteringsverktøy
  • Gi brukerstøtte på enheter som PC, nettbrett, og mobil

Primære samarbeidspartnere er:
- IT drift
- IT Klienttjenester
- Informasjonssikkerhet
- IT utvikling

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning innen IKT og/eller tekniske fag er et krav
  • Erfaring innenfor IKT kan veie opp for manglende utdanning
  • God på kommunikasjon med alle kunnskapslag
  • Kommuniserer godt på norsk skriftlig og muntlig
  • God allmenn IT-kompetanse

Personlige egenskaper:

Vi ser etter deg som

  • er positiv, engasjert og trives med høyt tempo
  • har evnen til å lære nye ting
  • forklarer ting på en enkel måte - uten faguttrykk
  • har dypere teknisk interesse for mobiltelefoner, nettbrett og datamaskiner
  • er strukturert
  • har gode analytiske egenskaper
  • er serviceinnstilt og selvgående
  • er lærevillig og tilpasningsdyktig
  • er brukerorientert
  • er proaktiv
  • liker å løse problemer

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Allsidig og spennende miljø
  • Gode karrieremuligheter innen IT faget
  • Arbeidstid: mandag - fredag kl. 08.00 - 16.00
  • Nødvendig opplæring vil bli gitt
  • Tilgang til kurs etter behov
  • Offentlig tjenestepensjon
  • Kompetanseutviklingsstipend
 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    12.12.2022
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4897543
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 29.11.2022