• Bedrift
    Lørenskog kommune
  • Søknadsfrist
    09.12.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1470, LØRENSKOG
    LØRENSKOG
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3292901
  • Se her for andre jobber fra Lørenskog kommune
  • Oppdatert 23.11.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Lørenskog kommune

Vil du lede regnskapsprosessen - "regnskapssjef" - i Lørenskog kommune? 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi leter etter deg som liker å jobbe med regnskapsfaget. Du har solid og lang erfaring med kommunal forvaltning  og som kan være sentral i arbeidet med utvikling av regnskapsprosessen i kommunen. 

Du er en erfaren og utviklingsorientert leder som kan styrke regnskapsområdet, etablere solide faglige standarder og bidra med gode regnskapsanalyser. Dette er en utfordrende jobb for deg som er opptatt av faglig kvalitet og ser forbedringsmuligheter. 

Vi trenger en som har  leder- og veiledningskompetanse, aller helst som regnskapssjef i offentlig virksomhet. Stillingen fordrer imidlertid ikke personalansvar.

Arbeidsoppgaver
  • Lede og ha faglig ansvar for regnskapsprosessen fra A til Å
  • Utvikle og forbedre regnskapsprosessen
  • Styrke fagligheten på alle nivå i kommunen
  • Operativt regnskapsarbeid
Kvalifikasjoner
  • Har utdanning på minimum bachelornivå innenfor kommuneøkonomi eller revisjon. Lang og svært relevant erfaring kan veie opp for utdanningskravet
  • Har flere års arbeidserfaring innen innen kommunal forvaltning, fortrinnsvis kommuneregnskap
  • Ledererfaring
  • Har god systemforståelse og gjerne erfaring med økonomisystemet Visma Enterprise Økonomi
  • Har analytiske evner og har jobbet med styringsdata
  • Har meget gode kunnskaper i norsk - skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper
  • Er en ledertype
  • Er faglig sterkt, engasjert i og genuint opptatt av faget
  • Er god til å kommunisere og har evne til å skape gode relasjoner
  • Er teamorientert og en pådriver for forbedring og utvikling
  • Er interessert i digitalisering og tjenesteutvikling
  • Godt humør

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr
  • Gode muligheter for faglig utvikling
  • Lønn etter avtale
  • Gode velferdsordninger

Seksjonen har for tiden ca. 20 medarbeidere. Disse jobber blant annet med regnskap, plan og budsjett, økonomirapportering og innfordring.  

Som ansatt i Lørenskog kommune må du kunne identifisere deg med våre verdier; åpen, troverdig og engasjert. Lørenskog kommune ønsker å ha mangfold på arbeidsplassene som speiler befolkningen og oppfordrer alle kvalifiserte søkere til å søke.

I henhold til Offentliglova §25 kan opplysninger om søkere bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste. De det gjelder vil bli kontaktet dersom offentliggjøring blir aktuelt.      

 

  • Bedrift
    Lørenskog kommune
  • Søknadsfrist
    09.12.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1470, LØRENSKOG
    LØRENSKOG
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3292901
  • Se her for andre jobber fra Lørenskog kommune
  • Oppdatert 23.11.2020