• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    13.10.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2089947
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 20.09.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Vil du lede og utvikle tilbudet i vår nye svømmehall?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Ansvar for å drive og utvikle Iglemyr svømmehall i henhold til Sandnes kommune sine målsetninger, verdier og behov.

Iglemyr svømmehall skal stå ferdig med åpning august 2020. Dette blir Sandnes kommune sitt hovedanlegg for svømming og bading.

Svømmehallen får kombinert bruk mellom skoler, fysio/ergo, svømmeklubber og publikumsbading. Svømmehallen får 3 bassengflater hovedbasseng (21*25mtr.), treningsbasseng (8*12mtr.) og terapibasseng (9,5* 12mtr.)

Svømmehallen blir tilrettelagt med tribuner og vil bli brukt til konkurranser og svømmestevner.

Gjennom en utstrakt tilstedeværelse skal du bygge opp en svømmehall som skaper høy grad av trivsel for besøkende, ansatte og samarbeidspartnere.

Bidra til å etablere og utvikle et attraktivt kvalitetstilbud til brukerne.

Ansvar for at Iglemyr svømmehall oppnår tilfredsstillende resultater for økonomi, tilfredse ansatte og brukere.

Bli en del av ledergruppen i Bydrift, og være med å videreutvikle god drift av svømme og idrettsanlegg i Sandnes kommune.

Arbeidsoppgaver
  • Iglemyr svømmehalls vertskap
  • Personal og økonomiansvar for egen avdeling
  • Fordele arbeidsoppgaver, egne ansatte og  følge opp HMS og etablere og videreutvikle rutiner for kvalitetssikring
  • Følge opp daglig drift, og ta del i driftsoppgavene ved behov
  • Optimalisere bruk/ utnyttelsesgrad av arealet i anlegget
  • Utvikling og vedlikehold av markedstilbudet
  • Kommunikasjon med brukere/ målgrupper via markedskanaler i form av sosiale medier, kampanjer, sesong tilbud med mer
  • Drift av kafeteria og salg av utstyr

Lederansvar for andre idrettsanlegg kan tilkomme 

Kvalifikasjoner
  • Ledererfaring eller erfaring fra overordnede stilling 
  • Økonomierfaring for budsjett, innkjøp og salg
  • Kunne bruke it verktøy (Office 365)
  • Erfaring fra kvalitetssystem som Lean eller tilsvarende
  • Ønskelig med høyere idrettsfaglig utdanning eller erfaring fra idrett
  • Gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse
Personlige egenskaper
  • Sporty person med interesse for idrett som har lett for å komme i kontakt med andre mennesker.
  • Kremmerånd
  • Leder som er tydelig, utadvendt, positiv og har evne til å skape entusiasme og begeistring.
  • Evne til å gjøre endringer, kunne ta ting på sparket og være `hands on`.
  • Være proaktiv og nytenkende. 
Vi tilbyr
  • En meningsfylt, spennende og utfordrende jobb med trivelige kollegaer
  • Mulighet til å utvikle egen avdeling, og påvirke egen arbeidsdag
  • Konkurransedyktige betingelser og lønn etter avtale 
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    13.10.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2089947
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 20.09.2019