Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
13.10.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4306, SANDNES
SANDNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
2089947Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 20.09.2019
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Sandnes kommune
Vil du lede og utvikle tilbudet i vår nye svømmehall?
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Ansvar for å drive og utvikle Iglemyr svømmehall i henhold til Sandnes kommune sine målsetninger, verdier og behov.
Iglemyr svømmehall skal stå ferdig med åpning august 2020. Dette blir Sandnes kommune sitt hovedanlegg for svømming og bading.
Svømmehallen får kombinert bruk mellom skoler, fysio/ergo, svømmeklubber og publikumsbading. Svømmehallen får 3 bassengflater hovedbasseng (21*25mtr.), treningsbasseng (8*12mtr.) og terapibasseng (9,5* 12mtr.)
Svømmehallen blir tilrettelagt med tribuner og vil bli brukt til konkurranser og svømmestevner.
Gjennom en utstrakt tilstedeværelse skal du bygge opp en svømmehall som skaper høy grad av trivsel for besøkende, ansatte og samarbeidspartnere.
Bidra til å etablere og utvikle et attraktivt kvalitetstilbud til brukerne.
Ansvar for at Iglemyr svømmehall oppnår tilfredsstillende resultater for økonomi, tilfredse ansatte og brukere.
Bli en del av ledergruppen i Bydrift, og være med å videreutvikle god drift av svømme og idrettsanlegg i Sandnes kommune.
- Iglemyr svømmehalls vertskap
- Personal og økonomiansvar for egen avdeling
- Fordele arbeidsoppgaver, egne ansatte og følge opp HMS og etablere og videreutvikle rutiner for kvalitetssikring
- Følge opp daglig drift, og ta del i driftsoppgavene ved behov
- Optimalisere bruk/ utnyttelsesgrad av arealet i anlegget
- Utvikling og vedlikehold av markedstilbudet
- Kommunikasjon med brukere/ målgrupper via markedskanaler i form av sosiale medier, kampanjer, sesong tilbud med mer
- Drift av kafeteria og salg av utstyr
Lederansvar for andre idrettsanlegg kan tilkomme
- Ledererfaring eller erfaring fra overordnede stilling
- Økonomierfaring for budsjett, innkjøp og salg
- Kunne bruke it verktøy (Office 365)
- Erfaring fra kvalitetssystem som Lean eller tilsvarende
- Ønskelig med høyere idrettsfaglig utdanning eller erfaring fra idrett
- Gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig
- Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse
- Sporty person med interesse for idrett som har lett for å komme i kontakt med andre mennesker.
- Kremmerånd
- Leder som er tydelig, utadvendt, positiv og har evne til å skape entusiasme og begeistring.
- Evne til å gjøre endringer, kunne ta ting på sparket og være `hands on`.
- Være proaktiv og nytenkende.
- En meningsfylt, spennende og utfordrende jobb med trivelige kollegaer
- Mulighet til å utvikle egen avdeling, og påvirke egen arbeidsdag
- Konkurransedyktige betingelser og lønn etter avtale
Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
13.10.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4306, SANDNES
SANDNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
2089947Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 20.09.2019