• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    21.09.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4033518
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 14.09.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Vil du lede en av Norges største legevakter inn i fremtiden?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Liker du kombinasjon av utvikling og samtidig stabil drift? På legevakten i Asker og Bærum vil du få jobbe med store endringer, både innen teknologi og strategiske grep, samt sikre at våre tjenester til 40 000 pasienter i året holder høy kvalitet med nødvendig faglig kompetanse. For å lykkes i denne jobben er det viktig at du trives med å jobbe i tett samarbeid med kollegaer. Med deg på laget får du et høykompetent fagmiljø, et godt nettverk av lederkollegaer og en kommune som satser.

Legevakten i Asker og Bærum har ansvaret for å gi helsehjelp til ca 180 000 innbyggere, er døgnåpen og har i tillegg en operativ legevaktsbil fra 09:00-23:00. Kommunens teststasjoner sorterer også under legevakten. I sum betyr det at du vil lede et bredt fagmiljø med ekspertise på en rekke områder. 

Tiltredelse snarest. 

Arbeidsoppgaver:

Som tjenesteleder

  • har du totalansvar for fag, økonomi, personal, HMS og medbestemmelse
  • skal du initiere utviklingsarbeid og drive dette fra ide til resultat sammen med avdelingsledere, medarbeidere og samarbeidspartnere
  • skal du sikre at system for internkontroll og kvalitet er implementert
  • lede og utvikle lederteamet og medarbeiderne på en måte som skaper et godt kunnskaps- og arbeidsmiljø og bidrar til måloppnåelse for tjenesteområdet
  • planlegge og tilrettelegge for videreutvikling av våre tjenester i lys av politiske føringer
  • være en aktiv lagspiller i seksjonsleders ledergruppe
  • sørge for at seksjonsleder er kjent med utfordringer og muligheter, samt blir involvert i strategiske beslutninger 

Kvalifikasjoner:

  • Helseutdanning på høyskole eller universitetsnivå. HPR-nr registreres i CV
  • Relevant lederutdanning på høyskole eller universitetsnivå
  • Kunne dokumentere oppnådde resultater fra tidligere lederstilling
  • Fordel med erfaring fra, og god forståelse for, drift av legevakt
  • Fordel med kjennskap til kommunal forvaltning og politiske prosesser
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne. Søkere utenfor Skandinavia skal ha bestått Norskpørve C1 skriftlig og muntlig                                          

Personlige egenskaper:

Vi ser etter deg som

  • har god virksomhetsforståelse og strategisk overblikk
  • er interessert i, og trives med, utviklingsoppgaver og innovasjon
  • er selvstendig og helhetstenkende
  • er resultatorientert og har stor gjennomføringsevne
  • er fleksibel og løsningsorientert
  • har gode samarbeidsevner og er en dyktig kommunikator
  • tåler å stå i krevende situasjoner

Vi tilbyr:

  • Du får en spennende lederstilling med ansvar for et kompetent fagmiljø
  • Du kommer inn i en dynamisk kommune med mange karrieremuligheter for riktig person
  • Kompetanseutviklingsstipend
  • Offentlig tjenestepensjonsordning.
 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    21.09.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4033518
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 14.09.2021