Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
21.09.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1346, GJETTUM
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
4033518Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 14.09.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bærum kommune
Vil du lede en av Norges største legevakter inn i fremtiden?
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Liker du kombinasjon av utvikling og samtidig stabil drift? På legevakten i Asker og Bærum vil du få jobbe med store endringer, både innen teknologi og strategiske grep, samt sikre at våre tjenester til 40 000 pasienter i året holder høy kvalitet med nødvendig faglig kompetanse. For å lykkes i denne jobben er det viktig at du trives med å jobbe i tett samarbeid med kollegaer. Med deg på laget får du et høykompetent fagmiljø, et godt nettverk av lederkollegaer og en kommune som satser.
Legevakten i Asker og Bærum har ansvaret for å gi helsehjelp til ca 180 000 innbyggere, er døgnåpen og har i tillegg en operativ legevaktsbil fra 09:00-23:00. Kommunens teststasjoner sorterer også under legevakten. I sum betyr det at du vil lede et bredt fagmiljø med ekspertise på en rekke områder.
Tiltredelse snarest.
Arbeidsoppgaver:
Som tjenesteleder
- har du totalansvar for fag, økonomi, personal, HMS og medbestemmelse
- skal du initiere utviklingsarbeid og drive dette fra ide til resultat sammen med avdelingsledere, medarbeidere og samarbeidspartnere
- skal du sikre at system for internkontroll og kvalitet er implementert
- lede og utvikle lederteamet og medarbeiderne på en måte som skaper et godt kunnskaps- og arbeidsmiljø og bidrar til måloppnåelse for tjenesteområdet
- planlegge og tilrettelegge for videreutvikling av våre tjenester i lys av politiske føringer
- være en aktiv lagspiller i seksjonsleders ledergruppe
- sørge for at seksjonsleder er kjent med utfordringer og muligheter, samt blir involvert i strategiske beslutninger
Kvalifikasjoner:
- Helseutdanning på høyskole eller universitetsnivå. HPR-nr registreres i CV
- Relevant lederutdanning på høyskole eller universitetsnivå
- Kunne dokumentere oppnådde resultater fra tidligere lederstilling
- Fordel med erfaring fra, og god forståelse for, drift av legevakt
- Fordel med kjennskap til kommunal forvaltning og politiske prosesser
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne. Søkere utenfor Skandinavia skal ha bestått Norskpørve C1 skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper:
Vi ser etter deg som
- har god virksomhetsforståelse og strategisk overblikk
- er interessert i, og trives med, utviklingsoppgaver og innovasjon
- er selvstendig og helhetstenkende
- er resultatorientert og har stor gjennomføringsevne
- er fleksibel og løsningsorientert
- har gode samarbeidsevner og er en dyktig kommunikator
- tåler å stå i krevende situasjoner
Vi tilbyr:
- Du får en spennende lederstilling med ansvar for et kompetent fagmiljø
- Du kommer inn i en dynamisk kommune med mange karrieremuligheter for riktig person
- Kompetanseutviklingsstipend
- Offentlig tjenestepensjonsordning.
Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
21.09.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1346, GJETTUM
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
4033518Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 14.09.2021