• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    15.12.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4256595
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 07.12.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Vil du jobbe når det passer deg? - Vi trenger tilkallingsvikarer

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Mariehaven KAD/korttid er en nyopprettet avdeling med oppstart 22. november. Sykehjemmet ligger sentralt til på Dønski med nærhet til buss og bane. Kad/korttid har 36 sengeplasser fordelt på 4 enheter.

På KAD/korttid må du trives med å jobbe i en aktiv hverdag. Vi er et team med "superhelter" som består av leger, sykepleier, helsefagarbeidere og fysioterapeut. Vi er opptatt av å sette pasienten i sentrum med fokus på tverrfaglighet, behandling, gjenopptrening/mobilisering og utskrivelse til eget hjem. Det innebærer at vi tilstreber godt samarbeid med pasient, pårørende, spesialisthelsetjenesten og kommunehelsetjenesten.
Pasientene som kommer til KAD er i et akutt sykdomsforløp og trenger tett medisinsk oppfølgning. Vi har derfor legedekning både på dag- og kveldstid, inkludert helg og helligdager. 

Vi har bredt spenn i innleggelsesårsaker, og vi tar i mot pasienter fra 16 år og oppover, så her vil du få brukt mange sider av din kompetanse og erfaring.

Vi trenger nå flere tilkallingsvikarer som er opptatt av høy faglig kompetanse, liker å utfordre seg selv på å lære noe nytt og bidrar til et godt arbeidsmiljø.

Arbeidsoppgaver:

  • Pasientnært arbeid med faglige observasjoner og gjennomføre iverksatte tiltak i samarbeid med sykepleier og øvrig helsepersonell
  • Bidra til å sikre forsvarlige pleie- og omsorgstjenester i tråd med kvalitetskrav og gjeldene lovverk
  • Legemiddelhåndtering
  • Dokumentasjon
  • Utøve kunnskapsbasert praksis
  • Bidra til å sikre brukermedvirkning og godt samarbeid med pårørende
  • Bidra til godt tverrfaglig samarbeid mellom kollegaer i avdelingen og andre kommunale tjenestesteder samt spesialisthelsetjenesten
  • Bidra til å utvikle rutiner i avdelingen  

Kvalifikasjoner:

  • Utdannet helsefagarbeider med norsk autorisasjon (HPR nummer registreres i søknad)
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve B2 muntlig og skriftlig  (dokumenteres med vedlegg til søknad)
  • Kunnskap om lovverk for tjenesteområdet
  • Fortrolig med bruk av relevante IT-verktøy
  • Minimum 2 års erfaring som helsefagarbeider i Norge

Personlige egenskaper:

  • Engasjert i utøvelsen av faget
  • Pålitelig, effektiv og nøyaktig
  • Evne til å planlegge og gjennomføre en strukturert arbeidshverdag
  • God evne til formidling og gode samarbeidsevner

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Offentlig tjenestepensjonsordning

 

Gyldig politiattest iht helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse 

 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    15.12.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4256595
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 07.12.2021