• Bedrift
    Lørenskog kommune
  • Søknadsfrist
    19.11.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1471, LØRENSKOG
    LØRENSKOG
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3250201
  • Se her for andre jobber fra Lørenskog kommune
  • Oppdatert 02.11.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Lørenskog kommune

Vil du jobbe med spennende byggeprosjekter i en kommune i vekst? 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Du vil få ansvar for planlegging og gjennomføring av kommunens byggeprosjekter. Du må ha lyst til å jobbe med prosjekter i forskjellige størrelser, i alle faser og ofte flere i parallell - er du den vi leter etter? 

Lørenskog kommune bygger for fremtiden, og de neste fire årene skal vi bygge og rehabilitere for 4,8 milliarder kroner. Vi trenger å styrke kommunens byggherreorganisasjon med en dyktig og erfaren prosjektleder for byggprosjekter.  Det bygges mye i Lørenskog kommune – barnehager, skoler, omsorgsboliger, park- og idrettsanlegg, vann- og avløpsanlegg og veier.

Arbeidsoppgaver 
  • Lede byggeprosjekter fra prosjektutvikling til overlevering  
  • Ansvar for å nå avtalte resultatmål for kostnad, tid og kvalitet 
  • Ansvar for å ivareta byggherrerollen 
  • Sørge for god kommunikasjon i og rundt prosjektet
Kvalifikasjoner 
  • Har utdannelse på master- eller bachelornivå innen bygg og anlegg. Tilleggsutdannelse innen andre relevante fagområder vil være en fordel    
  • Har god kontraktsforståelse og erfaring med bruk av kontraktstandarder innenfor bygg og anlegg 
  • Har minimum 10 års relevant erfaring fra prosjektledelse av byggeprosjekter 
  • Har god norsk fremstillingsevne, både muntlig og skriftlig 
Personlige egenskaper 
  • Er analytisk, strukturert og løsningsorientert 
  • Har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
Vi tilbyr   
  • Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver innenfor viktige samfunnsområder
  • Samarbeid i et tverrfaglig miljø med høy effektivitet og kvalitet
  • Mulighet for fag/kompetanseheving
  • God arbeidstid og fleksitidsordning
  • God pensjons- og forsikringsordning
  • Helsefremmede aktiviteter og velferdsgoder som blant annet firmahytter

Om arbeidsplassen
Prosjektvirksomheten har ansvar for planlegging og gjennomføring av prosjekter fra tidligfase til overlevering. Virksomheten er inndelt i to avdelinger som har porteføljeansvar for henholdsvis byggeprosjekter og vei- og VAR-prosjekter fra konseptvalg til gjennomføring, samt en fagavdeling for utredninger og en stabsavdeling for prosjektstøtte.  

Som ansatt i Lørenskog kommune må du kunne identifisere deg med våre verdier; åpen, troverdig og engasjert. Vi ønsker å ha et mangfold på arbeidsplassene som speiler befolkningen, og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke. I henhold til Offentleglova § 25, kan opplysninger om søkere bli offentliggjort selv om søkeren er bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste. Søkere vil få varsel, dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge. 

 

  • Bedrift
    Lørenskog kommune
  • Søknadsfrist
    19.11.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1471, LØRENSKOG
    LØRENSKOG
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3250201
  • Se her for andre jobber fra Lørenskog kommune
  • Oppdatert 02.11.2020