Bedrift
Lørenskog kommuneSøknadsfrist
19.11.2020Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1471, LØRENSKOG
LØRENSKOG
Antall stillinger
1karriere-kode
3250201Se her for andre jobber fra Lørenskog kommune
- Oppdatert 02.11.2020
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Lørenskog kommune
Vil du jobbe med spennende byggeprosjekter i en kommune i vekst?
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Du vil få ansvar for planlegging og gjennomføring av kommunens byggeprosjekter. Du må ha lyst til å jobbe med prosjekter i forskjellige størrelser, i alle faser og ofte flere i parallell - er du den vi leter etter?
Lørenskog kommune bygger for fremtiden, og de neste fire årene skal vi bygge og rehabilitere for 4,8 milliarder kroner. Vi trenger å styrke kommunens byggherreorganisasjon med en dyktig og erfaren prosjektleder for byggprosjekter. Det bygges mye i Lørenskog kommune – barnehager, skoler, omsorgsboliger, park- og idrettsanlegg, vann- og avløpsanlegg og veier.
- Lede byggeprosjekter fra prosjektutvikling til overlevering
- Ansvar for å nå avtalte resultatmål for kostnad, tid og kvalitet
- Ansvar for å ivareta byggherrerollen
- Sørge for god kommunikasjon i og rundt prosjektet
- Har utdannelse på master- eller bachelornivå innen bygg og anlegg. Tilleggsutdannelse innen andre relevante fagområder vil være en fordel
- Har god kontraktsforståelse og erfaring med bruk av kontraktstandarder innenfor bygg og anlegg
- Har minimum 10 års relevant erfaring fra prosjektledelse av byggeprosjekter
- Har god norsk fremstillingsevne, både muntlig og skriftlig
- Er analytisk, strukturert og løsningsorientert
- Har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver innenfor viktige samfunnsområder
- Samarbeid i et tverrfaglig miljø med høy effektivitet og kvalitet
- Mulighet for fag/kompetanseheving
- God arbeidstid og fleksitidsordning
- God pensjons- og forsikringsordning
- Helsefremmede aktiviteter og velferdsgoder som blant annet firmahytter
Om arbeidsplassen
Prosjektvirksomheten har ansvar for planlegging og gjennomføring av prosjekter fra tidligfase til overlevering. Virksomheten er inndelt i to avdelinger som har porteføljeansvar for henholdsvis byggeprosjekter og vei- og VAR-prosjekter fra konseptvalg til gjennomføring, samt en fagavdeling for utredninger og en stabsavdeling for prosjektstøtte.
Som ansatt i Lørenskog kommune må du kunne identifisere deg med våre verdier; åpen, troverdig og engasjert. Vi ønsker å ha et mangfold på arbeidsplassene som speiler befolkningen, og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke. I henhold til Offentleglova § 25, kan opplysninger om søkere bli offentliggjort selv om søkeren er bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste. Søkere vil få varsel, dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge.
Bedrift
Lørenskog kommuneSøknadsfrist
19.11.2020Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1471, LØRENSKOG
LØRENSKOG
Antall stillinger
1karriere-kode
3250201Se her for andre jobber fra Lørenskog kommune
- Oppdatert 02.11.2020