• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    01.11.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4801629
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 31.10.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Vil du jobbe med PROSJEKTUTVIKLING i landets mest spennende portefølje?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du klar for nye utfordringer og ønsker å jobbe med PROSJEKTUTVIKLING?

Kom til vårt solide faglige miljø i Bærum kommune, vi har en av landets mest spennende prosjektporteføljer!

Ute etter å kombinere faglig bredde med samfunnsnytte?
Brenner du for utvikling av eiendommer og prosjekter? Vil du sette ditt preg på utbyggingen av nye skoler, barnehager, sykehjem og brannstasjoner? Hos oss er det fullt trykk, og vi vil at du tar del i vårt tverrfaglige miljø! Vi søker deg som er like opptatt av samarbeid og erfaringsutveksling som oss.
Bærum kommune Eiendom har med sine ca. 270 ansatte ansvar for utvikling, utbygging, forvaltning, drift og vedlikehold av kommunens bygningsmasse. Vi har høye ambisjoner for at våre bygg skal være klimakloke og bygges kostnadseffektivt.

For å få vite mer om Eiendom i Bærum kommune: https://www.baerum.kommune.no/eiendom

Bli med og sett spor! 

Arbeidsoppgaver:

Som Prosjektleder tidligfase får du ansvar for å lede utviklingen av spennende, innovative byggeprosjekter gjennom god planlegging og organisering i tidlig fase. Dette omfatter kreativt arbeid med konseptutvikling, herunder relevante tidligfaseanalyser og mulighetsstudier, samt reguleringsprosesser – frem til planleggingsfasen. Vi søker deg med noen års erfaring med utvikling av prosjekter i tidlig fase for offentlig/privat byggherre eller fra rådgivere innenfor relevante fagfelt.
 
For å lykkes hos oss er du i stand til å se kommunens behov som en helhet, sikre samfunnseffektiv ressursutnyttelse og ivareta tjenestenes behov i et langsiktig perspektiv. Du gjør gode helhetsvurderinger og ser sammenheng mellom investering, drift og effektive tjenester til innbyggerne. Samtidig er du opptatt av å sikre godt samarbeid og god kommunikasjon for å skape kundetilfredshet, både i egne prosjekter så vel som for vår totale prosjektportefølje. Du vil få mulighet til å jobbe med en stor portefølje som omfatter alle kommunens investeringer innen bygg og eiendom, inklusive utviklingen av hele Fornebu-, Sandvika-, Høvik- og Bekkestuaområdet.
 
Du får et medansvar for å videreutvikle Bærum kommune Eiendom som en profesjonell eiendomsaktør, og som representant for en av de største eiendomsaktørene i Norge ønsker du også å bidra til at bransjen utvikler seg.

Kvalifikasjoner:

For å mestre oppgavene bør du ha følgende bakgrunn:

  • Høyere utdanning innen eiendomsutvikling, prosjektledelse, arkitektur eller landskapsarkitektur
  • 3 års erfaring fra prosjektutvikling tidligfase
  • God forretningsforståelse og kunnskap om prosjektøkonomi
  • God kunnskap om og erfaring med plan- og reguleringsarbeid
  • Gode ferdigheter i norsk og engelsk, muntlig og skriftlig

Personlige egenskaper:

Tverrfaglighet står sterkt når kommunen skal utvikle prosjekter og konsepter. Vi mener derfor at du må

  • være nysgjerrig på nye løsninger og konsepter for fremtidens formålsbygg
  • ha trygghet til å vurdere potensialer for nye løsninger og utfordre tjenestene til å tenke nytt
  • evne å visualisere fra idé/mulighet til planleggingsfasen gjennom godt samarbeid med øvrige interessenter
  • være systematisk og strukturert
  • trives i et hektisk arbeidsmiljø
  • være en motiverende og involverende prosjektleder

Vi tilbyr:

Foruten spennende og samfunnsnyttige prosjekter, får du følgende i denne rollen:

  • Et tverrfaglig miljø med kunnskapsrike og engasjerte kolleger
  • Gode utviklingsmuligheter hos en av Norges største eiendomsvirksomheter
  • En organisasjon i utvikling, som også omfatter bruken av teknologi og digitalisering
  • Fleksitidsordning og muligheter for å jobbe utenfor kontoret 1-2 dager i uken
  • Elbil-pool og elsykler
  • Lønn etter avtale
  • Kompetanseutviklingsstipend
  • Offentlig tjenestepensjonsordning
  • Lokaler i ny Kommunegård (innflytting ultimo februar 2023)
 
For nærmere informasjon ta kontakt med leder Jeanette Nyseter eller vår rådgiver Rune Frøyslie, CRUIT as.  

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    01.11.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4801629
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 31.10.2022