• Bedrift
    Lørenskog kommune
  • Søknadsfrist
    25.11.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1470, LØRENSKOG
    LØRENSKOG
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2257413
  • Se her for andre jobber fra Lørenskog kommune
  • Oppdatert 11.11.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Lørenskog kommune

Vil du jobbe med offentlige anskaffelser?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vil du jobbe med offentlige anskaffelser i Norges mest fremtidsrettede kommune? 

Lørenskog kommune kjøper varer og tjenester for ca. en milliard kroner årlig og vi trenger flere gode rådgivere til å forvalte disse midlene til beste for kommunens innbyggere. Du vil bistå alle sektorer med anskaffelse av varer og tjenester. Hos oss blir du en del av en ambisiøs og nytenkende seksjon som jobber for å fremme innkjøp som strategisk virkemiddel. Sammen med de 3-4 kollegaene dine skal du ha ansvar for å gjennomføre anskaffelser over nasjonal terskelverdi, og bidra med utvikling, strategier, maler, råd og veiledning innen fagområdet. 

Det kan bli aktuelt å rekruttere to personer. 

Arbeidsoppgaver
  • Gjennomføre anskaffelsesprosesser i henhold til lov og forskrift om offentlige anskaffelser, herunder planlegge og kunngjøre konkurranser, evaluere tilbud, inngå kontrakter/rammeavtaler og følge opp avtalene
  • Gjennomføre forhandlinger
  • Innkjøpsfaglig rådgivning og veiledning
  • Leverandørutvikling
  • Bidra til å realisere gevinster for kommunen gjennom effektive og gode innkjøp
  • Utvikle gode metoder, prosesser, rutiner og maler
  • Andre aktuelle arbeidsoppgaver innen fagområdet

For kvalifiserte søkere og stilling nummer to vil juridisk kvalitetssikring innen fagområdet og annet arbeid av juridisk karakter være aktuelt i tillegg til oppgavene listet opp over. 

Kvalifikasjoner
  • Relevant universitets-/høyskole utdannelse, minimum bachelor
  • Lang og relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse
  • God kunnskap om og erfaring fra arbeid med anskaffelsesregelverket er en fordel
  • God økonomiforståelse
  • God kompetanse på og interesse for digitale verktøy
  • Gode kommunikasjonsevner og et godt skriftlig og muntlig språk 
  • Nyutdannede kan også søke

For stilling nummer to kreves juridisk embetseksamen/master i rettsvitenskap i tillegg til kvalifikasjonene nevnt over. 

Personlige egenskaper
  • Evne til å tenke helhetlig og sette deg inn i virksomhetens behov
  • Evne til å håndtere flere oppgaver samtidig og være god til å prioritere
  • God gjennomføringsevne
  • Gode samarbeidsevner, samt evne til å jobbe selvstendig
  • Positiv til utvikling og endring
  • Løsningsorientert og serviceinnstilt
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
  • Interessante, selvstendige og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Kollegaer som har god kunnskap om anskaffelsesreglene
  • Gode muligheter for videreutvikling av kompetanse innenfor alle innkjøpsområder, inkludert innovative anskaffelser
  • Godt arbeidsmiljø
  • God arbeidstid- og fleksitidsordning
  • God pensjons- og forsikringsordning
  • Helsefremmede aktiviteter og velferdsgoder som blant annet firmahytter
  • Lønn etter avtale


    Som ansatt i Lørenskog kommune må du kunne identifisere deg med våre verdier; åpen, troverdig og engasjert. Lørenskog kommune ønsker og ha mangfold på arbeidsplassene som speiler befolkningen og oppfordrer alle kvalifiserte søkere til å søke.

    I henhold til Offentliglova §25 kan opplysninger om søkere bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste, men dette vil du få varsel om.

    Her er noen eksempler på hva vi har gjort og jobber med:

  • Anskaffelse av mobilitet som en tjeneste
  • Innlegg på anskaffelseskonferansen 2017
  • Strategi mot sosial dumping
  • Norges mest fremtidsrettede kommune 
  • Planlagte anskaffelser

     

     


 

  • Bedrift
    Lørenskog kommune
  • Søknadsfrist
    25.11.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1470, LØRENSKOG
    LØRENSKOG
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2257413
  • Se her for andre jobber fra Lørenskog kommune
  • Oppdatert 11.11.2019