• Bedrift
    Mentor Partner AS
  • Søknadsfrist
    27.06.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Konsulenter - Organisasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4624, KRISTIANSAND S
    KRISTIANSAND
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3886047
  • Se her for andre jobber fra Mentor Partner AS
  • Oppdatert 27.05.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Mentor Partner AS

Vil du holde orden på økonomien vår?

Konsulenter - Organisasjon

Kan du regnskap og lønn, og lyst til å jobbe operativt med dette? Har du lyst på en sentral rolle og være vår spesialist på økonomifaget og ha fokus på tilhørende forbedring av interne prosesser?

Hydraspec er spesialist på sylinderoverhaling og har store nasjonale og regionale kunder. I tillegg leier vi ut dedikerte mekanisk og hydraulisk reisepersonell til on- og offshore reiseoppdrag.  I tillegg til vårt verksted har vi også en service avdeling med spesialkompetanse på hydraulikk.

Vi er ute etter en faglig dyktig person som kan ta ansvar for bedriftens regnskap og lønn for våre ansatte. Kandidat må ha et naturlig aktivt fokus på kontinuerlig forbedring da stillingen også innebærer ansvar for ISO 9001:2015. Vi ser etter en som er strukturert, initiativrik og kan ta ansvar for egen hverdag. Kandidaten samarbeider godt med andre, samtidig som den har mot til å sette konstruktive krav rundt interne prosesser. Vi ser etter en som kan bidra med å analysere økonomiske data for og med dette bidra til å justere kursen og hjelpe med å ta smarte beslutninger. Vi har ekstern regnskapsfører som er en «backup» og som man kan lene støtte deg på.

Vil du vite mer? Ta gjerne kontakt. Vi håper å se søknaden din!

Arbeidsoppgaver:

  • Ordinære regnskapsoppgaver som bilagsbehandling, fakturering, reskontrooppfølging, inn- og utbetalinger
  • Rapportering til det offentlige 
  • Lønnskjøring og håndtering av praktiske spørsmål innen lønn og personal
  • Ordrebehandling, og være kontaktperson for større kunder
  • Støtte og rådgi ledelsen på økonomispørsmål og kalkyler
  • Analysere økonomien, se etter potensielle muligheter for bedre lønnsomhet
  • Kontinuerlig fokus på å optimalisere og effektivisere interne prosesser både fra et økonomisk, administrativt og HMS perspektiv.

Kvalifikasjoner:

  • Høyere økonomisk utdannelse
  • Kan regnskap, lønn og økonomi
  • Har relevant faglig bakgrunn  (bokføringspraksis eller revisjon)
  • God skriftlig og muntlig i norsk og engelsk
  • Kunne bruke officepakken og ERP systemer (vi bruker Tripletex og Telaris)

Personlige egenskaper:

  • Positiv, omgjengelig og samarbeider godt med andre
  • Metodisk og systematisk med evne til å prioritere
  • Gode gjennomføringsevner med fokus på kvalitet og resultater
  • Tar initiativ og ansvar
  • God til å analysere og presentere tall
  • Opptatt av høy faglighet og utvikler denne kontinuerlig, og setter krav til medarbeidere i denne forbindelse

Vi tilbyr:

  • En bedrift som har opplevd vekst, og mulighet til å være med å forme virksomheten i forventet videre vekst. Du får stor frihet og store påvirkningsmuligheter, og muligheter for å utvikle deg faglig. Vi har ekstern regnskapsfører som overtar noen oppgaver i en overgang, og som det er mulig å støtte seg på. Du kan være med å skape gode og langsiktige arbeidsplasser for deg selv og andre. 
  • Konkurransedyktige betingelser på lønn, forsikring og pensjon. 
 

  • Bedrift
    Mentor Partner AS
  • Søknadsfrist
    27.06.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Konsulenter - Organisasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4624, KRISTIANSAND S
    KRISTIANSAND
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3886047
  • Se her for andre jobber fra Mentor Partner AS
  • Oppdatert 27.05.2021