• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    23.01.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1336, SANDVIKA
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4947684
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 10.01.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Vil du bli vår fagutviklingsvernepleier/ fagutviklingssykepleier i ny bolig for mennesker med bistandsbehov?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Emma Hjorth boliger, avdeling Tokes vei 2, søker etter en fagutviklingsvernepleier eller fagutviklingssykepleier.

Vi ser etter deg som er engasjert, løsningsorientert og ønsker å være en drivkraft i utvikling av tjenestene for beboerne våre i tett samarbeid med den andre fagutviklingsvernepleieren i boligen.

Tokes vei 2 er en ny og flott bolig med mye potensial og et godt sted å jobbe. Som fagutviklingsvernepleier/-sykepleier jobber du dagvakter mandag-fredag, med langfri hver 3. helg. Du har tid til å drive faglig veiledning og opplæring/kursing av ansatte. Du må regne med litt veiledning på kveld/helg, men dette blir planlagt og kompensert. 

Arbeidsoppgaver:

I Tokes vei 2 gir vi tjenester til 8 mennesker med utviklingshemming og store bistandsbehov. Som fagutviklingsvernepleier/-sykepleier blir dine kjerneoppgaver, i tett samarbeid med den andre fagutviklingsvernepleieren i boligen, å

  • sørge for at beboere får de tjenester de skal ha etter vedtak
  • ha det overordnede faglige ansvar for tjenesten
  • ha et særskilt ansvar for at elektronisk dokumentasjon innfrir krav til forsvarlighet
  • veilede og bistå primærkontakter i utforming/evaluering av tiltak og annen dokumentasjon rundt enkeltbrukere
  • drive opplæring og kursing samt veiledning av medarbeiderne iht. krav satt av Statsforvalter for vedtak etter Helse- og omsorgstjenestelovens kap. 9 
  • ha ansvar for at medikamenthåndtering følger gjeldende lovverk og retningslinjer
  • drive veiledning i bruk av beboeres kommunikasjonssystem

Kvalifikasjoner:

  • Autorisert vernepleier eller sykepleier, HPR-nr skrives i CV
  • Erfaring fra brukergruppen er ønskelig
  • Fortrolig med bruk av relevante IT-verktøy
  • Kjennskap til relevant lovverk for tjenesteområdet
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne. Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve C1
  • Førerkort klasse B er ønskelig

Personlige egenskaper:

Vi ser etter deg som 

  • har gode kommunikasjonsevner
  • er lærevillig
  • er god til å bygge relasjoner
  • har pågangsmot
  • er strukturert og selvstendig
  • er løsningsorientert

Vi tilbyr:

  • Tiltredelse etter nærmere avtale
  • Eget fagnettverk med fagutviklingsvernepleiere og -sykepleiere på Emma Hjorth. Jevnlige møter med ledergruppen på tjenestestedet
  • Deltakelse i sentrale fagnettverk, f.eks. om kap. 9
  • Offentlig tjenestepensjon
  • Kompetanseutviklingsstipend
  • Et trivelig arbeidsmiljø


Gyldig politiattest iht. helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse  

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    23.01.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1336, SANDVIKA
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4947684
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 10.01.2023