• Bedrift
    Saltdal kommune
  • Søknadsfrist
    14.08.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    8250, ROGNAN
    SALTDAL
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3005864
  • Se her for andre jobber fra Saltdal kommune
  • Oppdatert 29.06.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Saltdal kommune

Vil du bidra til gode helse og omsorgstjenester i Saltdal?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Da er du kanskje vår nye kollega?

Vi søker ny saksbehandler til vårt flotte team på tildelingskontoret i fast, 100% stilling!

Tildelingskontoret tildeler tjenester innen Helse- og omsorgsavdelingen i Saltdal kommune, sikrer god samhandling mellom kommunal- og spesialisthelsetjenesten og smidige overganger mellom tjenestene i kommunen.

Kontoret bidrar til å sikre innbyggerne gode og koordinerte helse- og omsorgstjenester.

Tildelingskontoret har fagleder og to saksbehandlere organisert inn i avdelingsdirektørens stab.

Vi er ute etter en person med kvalifikasjoner og personlige egenskaper som kan komplementere teamets kompetanse. Personen må i størst mulig grad innfri alle kriterier i annonsen for å bli vurdert.

Kvalifikasjoner
  • Høyere treårig helsefaglig utdanning, annen relevant minimum treårig høyskole utdanning kombinert med relevant dokumenterbar erfaring kan kompensere utdanningskravet.
  • Minimum to års erfaring fra relevant yrkesutøvelse.
  • Kompetanse innen helserett og saksbehandling inkludert utmåling av tjenestebehov.
  • Kjenne til sammenhengen mellom tildelingsprosessen og kommunens ressurser.
  • God kjennskap til helse- og omsorgslovgivningen og forvaltningsloven.
  • Erfaring med saksbehandling og tildeling av helse- og omsorgstjenester.
  • Må ha videregående ferdigheter på IKT-verktøy, og fortrinnsvis Visma Profil.
  • Økonomisk forståelse.
  • Sertifikat for bil - klasse B.
  • Menn oppfordres til å søke.
Personlige egenskaper
  • Ha pasienter og brukere i sentrum, være interessert i mennesker og ønske å gjøre en forskjell.
  • Fokusere på brukermedvirkning.
  • Stor arbeidskapasitet og evne til å jobbe raskt, effektivt, kunne håndtere stor saksmengde, være målrettet, systematisk og selvstendig.
  • Evne å utøve skjønn og se helhet. Evne til å ta selvstendige beslutninger ut fra helsefaglige vurderinger.
  • Være positiv, initiativrik, ansvarsfull og løsningsfokusert.
  • Være robust, lydhør, tåle stress uten å miste fokus.

Personlig egnethet vil bli vektlagt!

Vi tilbyr
  • Lønn etter tariff
  • Spennende arbeidsoppgaver
  • Kompetente medarbeidere
  • Levende og inkluderende arbeidsmiljø
  • Stillingen er tilknyttet kommunalt avtaleverk
  • Pensjonsordning

 

Tilsettings-, lønns og arbeidsvilkår i samsvar med gjeldende lover, forskrifter og avtaleverk, herunder 6 mnd. prøvetid. Kommunen har gunstig pensjonsordning. Dokumentasjon på opplysninger gitt i søknaden, må fremlegges i forbindelse med intervju eller på forespørsel.

Det gjøres oppmerksom på at søkerens navn kan bli offentliggjort, selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på søkerlisten.

Nærmere opplysninger om stillingen kan innhentes hos seniorrådgiver Mona Storteig tlf. 93 89 94 22, eller fagleder for tildelingskontoret Ingunn Vassbotn tel. 47 75 62 64.

Søknad sendes elektronisk

 

  • Bedrift
    Saltdal kommune
  • Søknadsfrist
    14.08.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    8250, ROGNAN
    SALTDAL
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3005864
  • Se her for andre jobber fra Saltdal kommune
  • Oppdatert 29.06.2020