Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Trøndelag fylkeskommune

Vikariat innen teknologi og industrifag

Offentlig forvaltning

Meldal videregående skole søker etter vikar innenfor programområdet teknologi - og industrifag  i inntil 100% stilling fra medio januar 2022 løpende i 15 uker - med mulighet til forlengelse.

Skolen ligger i Orkland kommune og har ca 250 elever fordelt på 6 programområder; bygg - og anleggsteknikk, elektro - og datateknologi, helse - og oppvekstfag, restaurant - og matfag, teknologi -og industrifag og påbygg til generell studiekompetanse. 


Skolen er samlokalisert med THYF, Chr Thams fagskole.


Spørsmål om stillingen kan rettes til fagleder for bygg - og anleggsfag og teknologi - og industrifag, Lars Kristian Mikkelsen på telefon 950 58 991 eller epost larmik@trondelagfylke.no. 

Arbeidsoppgaver:

Stillingen er en undervisningsstilling i inntil 100%. Det innebærer undervisning, veiledning, og oppfølging av elever på skolen og i praksis ute i bedrift. Det forventes tett samarbeid med resten av klasseteamet. 

Kvalifikasjoner:

Vi søker etter personer med fagbrev som industrimekaniker og teknisk fagskole innen maskinteknikk.  Andre relevante fagbrev og fagskoleutdanninger vil bli vurdert alt etter søkernes kvalifikasjoner. 

Det er et krav om godkjent pedagogisk utdanning for å kunne undervise i videregående skole. For kandidater uten godkjent pedagogisk utdanning kan vi komme til en enighet ettersom dette er et vikariat. 

Det er en fordel med erfaring fra undervisningssituasjoner, men ikke et krav.

Vi følger elevene inn mot en læreplass, så godt kjennskap til lokalt næringsliv og bedrifter blir verdsatt.

Personlige egenskaper:

Du har gode kommunikasjonsferdigheter med mennesker i alle aldre. 

Du har gode samarbeidsevner, og du evner å motivere og inspirere både elever og kolleger.

Vi tilbyr:

Meldal videregående skole har lange tradisjoner innen yrkesfagene. Det psykososiale miljøet er godt med mange gode kolleger.

Vi utdanner morgendagens fagarbeidere og tar elevenes programfagvalg på alvor.